Wedding Favors-Nikah şekerleri

1/26/2008


Nikahimiza yaklasik iki ay kala davetlilelere verecegimiz nikah $ekerleri icin piyasa arastirmasina basladim. Artik benim sanssizligim mi bilinmez bir turlu gonlume gore bir tasarim bulamami$tim o donemde. Bende nikah $ekerlerimizi kendim tasarlayip-yapmaya karar verdim. Once minik beyaz mumlarin uzerine simli pullardan dokup, pullarin renkleriyle kontrast olusturacak tullerle kapladim. Daha sonra da minik yapma cicekleri (nasil tarif edebilirim bilmiyorum ama cicekler kagittan yapilmis gibi duruyordu) tulle kaplanmi$ mumlarin ortasina slikon tabancasiyla yapistirip incecik kurdelalarla susledim. Daha sonra da isimlerimizin ve nikah tarihimizin yazili oldugu minik kartlari ekledim. Boylece nikah sekerlerim hem gonlume gore olmu$ oldu, hem de kendi el emegim oldugu icin daha anlamli bir hediye haline geldi.

Nikahtan bir hafta once annemin yogun baskisi sonucunda bir de kina gecesi gibi bir eglence cikti ortaya. Evin tek kizi olunca hayir demek imkansiz oluyor.. Ancak gercek $u ki ofleye pofleye gittigim kina gecemde o kadar cok eglendim ki simdi iyi ki yapmisiz diyorum. O gece de davetlilere vermek icin minik kirmizi kutular hazirladik. En ustteki resimde gordugunuz kutunun birebir aynisiydi. Icine nazar boncuklari, minik $ekerler ve koko$ keselerin icinde kina yerlestirdik. Ben kokar filan dediysem de anneme dinletemedim, kina dagitmadan olmazmi$.. Dedim ya evin tek kizi olmak zor...

Simdi birden bire bu konu nereden mi cikti? Dekorasyon sitelerinde dolanirken bu cici nikah $ekeri tasarimlarina rastladim.. Her biri oylesine ozen ve titizlikle hazirlanmi$ ki beni alip 2,5 yil once yasadigim evlilik seruvenine geri goturdu. Yani gece gece gevezeligimin tek nedeni bu :) Ozellikle mumlu tasarimlara bayildim...

Elektronik aletlerle ilgili bir ugursuzluk var uzerimde ya hadi hayirlisi... bugunde fotograf makinem bozuldu :(

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. keşke nikah şekerlerinin fotolarını koyabilseydin çok merak ettim :)
    neşe

    YanıtlaSil
  2. Nese; yeni fotograf makinamin siparisini verdim, elime ulasir ulasmaz senin icin resimleri ekleyecegim soz :)

    YanıtlaSil
  3. Banu'cuğum işte ben senin en çok bu yanını seviyorum; yaratıcı ve ince

    YanıtlaSil
  4. Ilkay'cim cok naziksin canim ya, cok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil