Hamile Ünlüler ve Fotoğrafları

1/10/2008





En son Nicole Kidman'inda hamile oldugu haberini dogrulamasiyla birlikte unlu hamileler listesi rekora kosuyor. Hic bir donemde bu kadar cok unlu hatunu ayni donemde hamile gormemistim. Halle Berry "Kedi Kadin" filmiyle karizmayi dagitmis olsa da su anda en cekici ve de guzel hamilelerden birisi oldugu kesin... Bebegin babasi Gabrial Aubry. Dolayisiyla herkesin dogacak bebekle ilgili beklentileri oldukca yuksek. ( Hatta bu konuda Suri Cruise'u kiyaslama icin kullaniyorlar) Bebeklerin hepsi melek gibidir, mis gibi kokarlar, dirseklerinde gamzeleri olur.. bebegin cirkini guzeli olur mu ya?? Neyse tum anne adaylarina kolayliklar diyerek hemen konuyu kendime getiriyorum :)

Daha once bahsetmistim, en yakin arkadasim da hamile. Bebeginin ultrason goruntulerini gondermisti, dun elime ulasti. Bu duyguyu anlatmak cok zor... Bir resimde annesinin karninda elini havaya kaldirmis, Evrim'de hemen uzerine not dusmus: "Burada teyzesine (o ben oluyorum) el salliyor" diye. Benim gibi sulu goz insana yapilacak en son sey budur zaten. Tum gun zirildadim mutluluktan, dun gece de artik nasil etkilendiysem ruyamda kendimi hamile olarak gordum. Evhamli, gicik bir hamileydim. Sinir olmamaniz icin ayrintilara girmiyorum. Allah o donemde cevremde olacak kisilere ve de sevdicegime sabir-kuvvet versin diyorum simdiden -amin :)

Fotograflar: Instyle.com

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Hele daha hiçbir şekli yokken sadece bir kalpten ibaretken (ilk oluşan organ kalp) duyduğum o kalp atışını, yaşamak için çılgınca inip kalkışını ultrasondan izlediğimde çok ağlamıştım.Darısı başına diyelim mi :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şekersin sen ya hiç merak etme biz sinirlerini sevgi ile alırız canım. Evrim'e ve bebeğine sağlık bir hamilelik ve doğum dilerim kim olsa gözleri dolar teyzesi :) Bu arada Suri ile Kate'in benzerliğini gördünmü sen ben yazdım dı hani pes dedim valla bakmadıysan bak derim canım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. sen çok tatlı,şirin bir anne olurdun banucum :)
    çok öptm
    nurdan

    YanıtlaSil
  4. euheuheuh:)) Banu'cum bende kendimi cok hamile goruyorum ama fark ettiysen su son iki senedir duygusal olup, bebek yapmak, i$i birakip ona bakmak, moda oldu -- ustelik hamile giysileri ne kadar gelisti yeni bir sektor yarattilar resmen...

    Ve sonuc olarak galiba bizim anac hormanlarimizda gici gici yapio:)) Artik oglen yemeginde cocuk dogurup sonra i$e donmenin modasi gecti galiba:)) Ne garip manevi/icgudulerin bile bir feyzi oldu...

    Neyse cok konustum yine, aglama ama oyle... Teyze olmak cok guzeldir anne yarisi oluyorsun:)... Darisi basina diyelim:)

    Opuyorum

    YanıtlaSil
  5. Hepsine çok yakışmış hamilelik.Eminim sana da yakışacak.Çünkü;o dönemde daha bir nurlu oluyor insanın yüzü.Allah sabır veriyor doğrusu.9 ayı dolu yaşarsın umarım.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  6. ne kadar hassas birisin :) böyle bi olayda bu kadar duygulandıysan kendi çocuğun olduğunda mutluluktan hüngür hüngür ağlarsın o zaman :)
    ben en çok Nicole Kidman'ın bebeğini merak ediyorum. o kesin bembeyaz bişey olur. inş. kız olur :) güneş gözlüğü takıp bakarsak gözümüzü almaz.

    YanıtlaSil
  7. lezzet a$ki; diyelim elbette, darisi benimde basima :) ama en guzel-en dogru zamanda..

    Eda Suner; Guzel dileklerin icin cok tesekkurler. Anne-kiz cok benziyorlar gercekten.

    Nurdan; ah insallahhhh :)

    Ecem; hamile kiyafetleri- bebek esyalari o kadar guzel ki hormonlarimiz tavan yapiyor :)Isteyen herkese Allah duyguyu yasamayi nasip eder insallah.

    Enerji; canim kimbilir sen ne kadar tatli bir hamileymissindir, zaten yuzun cok guzel, daha da guzellesmissindir :)

    Stickman; evet sulugozluyum ben :) Nicole Kidman'in bebegi sapsari civciv gibi bir yumrucak olur eminim:)

    YanıtlaSil
  8. Banu'cuğum, inan senin bebişinde çook tatlı olur. Böyle esmer tatlı bir kız geçti içimden, yaaa yap bence bizde burdan sevelim.

    YanıtlaSil
  9. Şimdi bütün ünlülere hamilelik yakışmış ve eminim bebekleride bu güzellik abidelerinden gelen genlerle çok güzel olucaktır ama tabiii sadece onlara değil hamilelik bütün kadınlara çoookk yakışıyo...Annelik duygusu bütün kadınları güzelleştiriyo ve bütün bebişler zaten güzellik abidesi olarak doğuyo..Bu mantıktan hareketle eminim sana hamilelik çok ama çok yakışır ve çookk güzel bi bebğin olur..Tabi arkadaşına da hayırlı ve sağlıklı doğumlar diyelim...

    YanıtlaSil
  10. Ilkay o kadar tatli rica etmissin ki :) Oradan sevmek olmaz, ben Turkiye'ye geliyim mesela tatile, orada bulusalim ve sen yakindan da sev, bende seker kizini minciklarim bu arada :)

    Bridget Jones; guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim. Blogunu okudum az once, olaylari anlatim tarzin cok tatli. Yasadigin yer dikkatimi cekti. Bende Bursa'liyim :)

    YanıtlaSil