Amy Winehouse inspired look!!

2/19/2008

Aslinda video eklemeyi sevmiyorum ama konu Amy Winehouse ve onun ilginc stili olunca daha fazla kar$i koymam mumkun degildi.

Ilk once Karl Lagerfeld'in defilesinde modellerin saclari Amy'den alinan ilhamla bulbul yuvasi gibi yapildi. Daha sonra Vogue dergisi bu fotograflarla karsimiza cikti. Simdi de kuyruklu yildiz Halley'le yarisabilecek goz makyajiyla youtube'de ki makyaj videolarina ilham veriyor... Yakinda sokaklarda minik Amy'ler gormeye ba$larsak hic $a$irmayin...


You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bu kizin bir videosunu daha sen koymustun sanirim. Makyaji degilde sirf konusmasini dinlemek icin izledim. sum (some) bru$ (brush) up (up) :))))

    YanıtlaSil
  2. sesini ve müziğini çok beğeniyorum ama tipi bana çok itici geliyor.Isınamadım bir türlü...
    Bu arada hiç ziyarete gelmiyorsun darılıyorum...

    YanıtlaSil
  3. Nilly'cim evet canim ben eklemistim daha once de.. Aksani cok sirin degil mi :)

    Lezzet a$ki; canim benim darilma sakin.. Ben aslinda sayfani okuyorum her gun, ozellikle Derin'in resimlerine tekrar tekrar donup bakiyorum ama biraz yorum yazma ozurlu oldugum icin birseyler yazmayi ihmal ediyorum.. Cok opuyorum seni-en kisa surede sendeyim;)

    YanıtlaSil
  4. başımız sağolsun ne diyelim...

    YanıtlaSil