Nefesimi kesecek anlar...

2/27/2008


Asagida ki sorularla sobelendim. Tesekkurler Irem!

Nefesimi kesecek anlar;

-Bu gece kar yagsa...
-Paris'le Lulu sarma$ dola$ olmayi -karde$ gibi ya$amayi ogrense..
-Kapi calsa ve ben karsimda annemle babami bulsam...
-Anne olabilmek-hamile oldugumu ogrenecegim o an.
-Sevdicegimle 50. evlilik yildonumumuzu kutladigimiz gun
-Annemle babamin saglikli, mutlu ve huzurlu oldugunu bildigim ve hissettigim her saniye
-Paris ve Lulu'nun bebi$lerinin oldugunu gorebilmek
-Evrim'in bebegini saglikla kucagina aldigini ogrenmek

Hemen yapabilecegim halde yapamadigim nefesimi kesecek anlar
-Japonya'ya dil egitimine gidebilmek
-Manhattan'da 2-3 ayligina bir daire kiralamak
-Tatile gidebilmek-neresi olursa olsun
-Ticarete atilmak-kendi i$imi kurmak
-Sevmedigim, hatta kimi zaman gicik oldugum insanlarin yuzune onlar hakkinda ne dusundugumu soyleyebilmek( oldukca nefes kesici ve heyecanli olurdu kanaatindeyim:))

Bir daha dunyaya gelme sansim yok ama simdi ki aklim olsaydi
Yaptigi hatalari done done tekrar eden birisi olarak simdi ki aklimla onceki aklim arasinda buyuk bir fark oldugunu dusunmuyorum :) Hatalardan ders olma konusunda cok basarisizim maalesef.. Yine de bu bu hafif saftrik halimi cok seviyor ve simdiye kadar ya$adigim hayatin her anini yine ya$ardim diyorum.

You Might Also Like

0 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!