neutrogena mineral sheers for eyes

2/23/2008


Bu aralar Neutrogena'nin urunleri cok ilgimi cekmeye basladi. Mineral makyaj konusunda atak yapip cok cici farlar piyasaya surmesinin etkisi buyuk tabi. Farlarin cok fazla renk seceneginin olmamasi ve de far kapaginin yukariya dogru degil de asagiya dogru zor bir sekilde acilmasi disinda harika. Bir de mineral alliklarin $eker pembesi tonuna bayildim.

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bu ürünler yüzde yüz doğal değil mi? ID bare minerals de everyday minerals de yüzde yüz doğal di mi? Id bare mineralsle gece makyajı silmeden bile uyunabiliyor mesela.Hamilelikte falan da kullanılmasında bir sakınca yok o zaman.Fondotenleri gözenekleri de tıkmaıyor di mi?

    Id bare mineralsi Türkiyede satan yerler buldum.Hangisini önerirsin:)Ya sana makyaj uzmanı muamelesi yaptığımın farkındayım ama bu işlerden en çok anlayan bildiğim kişi sensin:)))))

    Teşekkür ederim tekrar:)))

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Sen yine de pek güvenme Banu cuğum. Neden dersen Neutrogena bana klinik ürün olarak tavsiye edilmişti. Hassas cilde sahip olduğum için kozmetik ürünler kullanmıyorum. Krem ve temizleme jeli anlamında. Öyle bir alerji oldu ki cildim pişman oldum Neutrogena kullandığıma. Şimdi artık başka marka klinik ürün kullanıyorum.AMa makyaj malzemesi için birşey söyleyemem.

    YanıtlaSil
  3. Oykucu; %100 dogal oldugunu hic zannetmiyorum, ne de olsa makyaj malzemesi, illa ki zararli birseyler vardir diye dusunuyorum. i.d. bare minerals markasi %100 oldugunu iddia ediyor,umarim oyledir :) Bu markanin "Warmth All-Over Face Color" adli bir urunu var, kesinlikle tavsiye ederim. Fircalarina ise o kadar para vermene hic gerek yok, kabuki fircalari ebay'den ya da herhangi bir yerden cok daha ucuza alabilirsin. umarim yardimci olabilmisimdir:) sevgiler.

    Lezzet A$ki; benim cildimde epey hassas ama bende oyle bir etki yaratmadi simdiye kadar-umarimda olmaz cunku urunlerini cok seviyorum- sende alerji yapmasina cok uzuldum canim, umarim cok zarar vermemistir. Opuyorum..

    YanıtlaSil
  4. CANIM SELAM EN ÜSTTEKİ MUTFAK YAZINA YORUM YAZ KISMI NEREDE CANIM GÖRNMÜYORDA.

    YanıtlaSil
  5. Eda'cim yorumlari bir sureligine kapadim canim. Opuyorum.

    YanıtlaSil
  6. Yaaa neden kapadın yorumları arkadaşım. Sana nasıl ulaşıcaz...Birileri rahatsız mı etti?BUgünlerde böyle manyaklar çok dolaşıyor da internette...Onlar içinse eğer değmez :(

    YanıtlaSil
  7. Canım benim sorun yok değil mi? Bak kimsenin canını sıkmasına izin verme lütfen olur mu :) Birşeye ihtiyacın olursa mailim var. Otelde süpermiş manzara yıkılıyor ayrıca.

    YanıtlaSil
  8. Lezzet a$ki; yok canim oyle bir neden degil-biraz degisiklik olsun maksat:)

    Eda'cim tesekkur ederim ilgin icin, merak etme hersey yolunda;)

    YanıtlaSil
  9. the precious ideas u provided do help our team's investigation for our company, appreaciate that.

    - John

    YanıtlaSil
  10. bu ürünler piyasaya sürüldüde benmi görmedim yoksa sürülmedide benmi yanlış anladım :) ürünü beğendim almak istiyorum ama nerden?:)

    YanıtlaSil