Bahar'in resmi

3/30/2008

spring1

Buraya yazamadigim gunlerde-yani ben evde tikilmi$ haftalardir erteledigim i$lerimi bitirmeye ugrasirken-bizim kasabaya bahar gelmis...

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ne guzelll yaa. biz daha goremedik agaclarin tomurcuk verdigini, cicekler actigini. Hatta dun kar yagdi :( .. Bekliyemiyorum bahari.

    YanıtlaSil
  2. sizin oralara bahar biraz erken gelmis, ne de olsa guneyde sayilirsin. o pembe kirmizi yapraklari ben de ozlemedim degil.

    YanıtlaSil
  3. Evet o bahar havası her yerde sanırım. Martı kıştan kalma bir soğukla uğurlarken, ağaçlar baharı müjdeliyor dallardaki tomurcuklarla, soğuğa inat. :)

    YanıtlaSil
  4. Arimayasilgisi; sizin oralarda cok sogukmus be guzelim-simdi anliyorum kar gormekten neden biktigini:)

    Compir;burada ciceklerden bol bol mevcut-yolunuz bu tarafa duserse mutlaka bekleriz-bilginize:)

    Sinem Yaman; gercekten hava hala serin ama cicekler direnmekte israrli-cok guzeller cokkk

    YanıtlaSil
  5. burası senin evimmi sevgili blog sahibemiz....çünküü bayıldım ben bu eve gorünüşüne,sıcaklığına :)

    YanıtlaSil