Baskili kapsonlar

3/24/2008

Ilk kez bir arkadas sohbeti sirasinda ortaya cikmis bu baskili-kap$on fikri. Sonra da New York'ta kucuk bir apartman dairesinde hayata gecirilmis. Tasarimlarda (simdilik) cok fazla cesit yok-hoody'lerin fiyati da $60. Parlak bir fikir oldugunu dusunuyor ve Audrey'li olandan istiyorum.

Source: HeadHoods

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. BENDEEEE ÇOK BEĞENDİM YA :( 2 ADET ALSAK İNDİRİM YAPARLARMI BİZE :)

    YanıtlaSil
  2. cok begendim, bende istiyorummmmmm

    YanıtlaSil
  3. Eda ve Nergis; belki bu blogta gorup hediye etmeye karar verirler, belli mi olur:) hayaller hayaller...

    YanıtlaSil
  4. aaaaaah audrey'li olan muhtesem!!!

    YanıtlaSil
  5. Bende istiyoruuum,bayıldım bence çok zekice.Aramızda kalsın ama bunlardan bir sürü alıp online olarak satışa sunabilirsin,baksana siparişleri şimdiden köşeyi döndün :P

    YanıtlaSil
  6. isminivermekistemeyenbirizleyici18 Ağustos 2009 19:41

    aman allahım audrey! ben de istiyorum yaha:((

    YanıtlaSil