Benetton'dan cul-caput modasi

3/22/2008

beni

Bilen bilir, Benetton'un urunleri cok kaliteli olur. Soyle bir ornek veriyim, yaklasik 8 yildir surekli kullandigim bir hirkam var-ne sarkti, ne de cekti, ne de tuylenme yapti -hala ta$ gibi. Bana bu kadar uzun sure dayanabilen baska bir marka kiyafetim oldugunu hic zannetmiyorum. Ayni sekilde kazaklari da cok dayaniklidir ama bizim burada ki kurutucular sagolsun, renklerini soldurdu maalesef. Bir de gunluk kullanimlik ayakkabilari var ki rahatlikta diger markalara fark atar- tarafimdan test edilip onaylanmistir.

benetton

Gecenlerde dergileri karistirirken Benetton'un bu reklamini gordum ve cok begendim. Cul-caputlari bir araya getirip cicekler yapmislar, onu da cok hos bir sekilde orulmus kuma$larin uzerine yerlestirip modellerin boynuna dolamislar. Bu fikri cok sevdim-hem uzun kolye havasi vermis-hem de bro$ gibi duruyor. Benetton'un Ilkbahar/Yaz 2008 koleksiyonuna buradan ulasabilirsiniz.

Fotograf bir kadin dergisinden scan edilmistir.

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Banu bu sezon hep clash yapan renklerde cok hos parcalari, yersiz rahmetli Aysel Gurel gibi ust uste gecirip cul-caput modasi revansta - Ama benim cok hosuma gidiyor...
    Dusunuyorumda eskiden kirmizi ojeyi herseyle, heryerde kulanamazdik, simdi ise french manicure'in yerini aldi... Bu arada Benneton gercekten kaliteli, annemin cocukken aldigi Benneton ve Gap giysilerim hala duruyor - dusun artik 8 sene hic bisey bence o hirkadan zor kurtulursun:))

    YanıtlaSil
  2. Benettonun kalitesi konusunda eminim ki herkes hem fikir. orta 2 ye giderken (11 yıl oldu biteli)bayramlık alınmıştı bana benetton dan. satan kişi bu kazak ve pantolondan Afyon'da sadece sende olacak; çünkü bir tane getirdik demişti. ben çok beğendiğim halde satıcının söylediğine takıldım ve o yüzden aldırdım. Sonra aynısını okulun kermesinde bi kızda gördüm. deli gibi ağladım. neden öyle davrandığım konusunda en ufak bir fikrim yok, çocukluk işte:) şimdi o kazağı okulumdaki fakir bir öğrenciye verdim.
    Çok uzun oldu, kusura bakma Banucum. Hatırlayınca paylaşmak istedim ;)

    YanıtlaSil
  3. yeni syf düzenin çok hoş olmş..içim açıldı sana geldiğimde herzamanki gibi..:))
    bu aralar çok yoğunum..ilk fırsatta gelip yazdıklarının tamamını okuyacağm...
    kocaman öptm
    svg,
    nurdan

    YanıtlaSil
  4. yazmayı unuttum benettondan deli gibi çanta,cüzdan ve şemsiye aldım geçtiimz son 20 günde...%70 indirim olmasından dolayı 3er 3er aldım...bu kadar şemsiye ,cüzdan niye ?diye soranlara iştee diye cvp vermemin altında aslında benettona duyduğum sevgi,hayranlık hatta aşşkk vardı itiraf ediyorum :)
    tekrar öptm
    nurdan

    YanıtlaSil
  5. Ecem; cul-caputlarin hic bu kadar revacta olacagini dusunmemistim, cok sirin duruyormus.

    Nazo; cok cici bir hikayeymis, benimde baskalarinin uzerinde gordugum kiyafetlerden soguma gibi huylarim var hala maalesef:)

    Nurdan'cim super indirim yapmislar-gule gule kullan canim cicilerini. Sayfayi begenmene sevindim:)

    YanıtlaSil