Kiralik Canta ve Mucevherler

3/21/2008

Her tur canli-cansiz varlikla arasinda duygusal bag gelistirebilen bir insan olarak kiyafet-aksesuar-mucevher ya da canta kiralama fikrinin bana gore olmadigi kesin. Ancak benim gibi dusunmeyen hatun kisiler icin BagBorrowOrSteal boyle bir sistem olusturmus. Bu siteden designer mucevherler ve cantalar aylik ya da haftalik periodlar icin kiralanabiliyor. Iclerinden en cok begendiklerimi asagiya ekledim. Ozellikle Hello Kitty'e bayildim. O kolyeyi kiralamak gibi bir hataya dusseydim eger geri vermemin pek mumkun olmadigini dusunuyorum.


Juicy Couture Pearl Torsade with Crown Medallion
Haftalik kirasi $26
Aylik kirasi $75


Hello Kitty Diamond Pendant Necklace
Haftalik kirasi $100
Aylik kirasi $295
Prada Shopper Metallic Stripe Bag
Haftalik kirasi $111
Aylik kirasi $325
Chanel Vintage Classic 2.55 Quilted Bag
Haftalik kirasi $286
Aylik kirasi $840
Leiber Princess Evening Handbag
Haftalik kirasi $60
Aylik kirasi $175

You Might Also Like

3 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. tam benlıkmıs hem sıkılıyorum aynı seyden hem kaldırıyorum bı yere unutup gıdıyorum sonra...

    YanıtlaSil
  2. Tacları, taclı aksesuarları cok seviyorum, bu yüzden incili kolyeye bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. Yass; belki yakinda Turkiye'de de boyle bir sistem baslar belli mi olur:) Degisik degisik kullanirsin.

    Raspberrypie; bende cok sevdim o kolyeyi gorunce. Tacli figurler cok farkli bir hava veriyor aksesuarlara.

    YanıtlaSil