Paskalya (Easter) Daveti

3/25/2008

collage

Pazar gunu Paskalya yemegi davetindeydik. Bu guzel mamalari hazirlayan becerikli insan Italyan + Fransiz karisimi olunca haliyle elinden cikan hersey super leziz oluyor. Daha once de bize enfes bir Raclette ziyafeti vermis, gonullerimizde taht kurmustur. Hani erkeklerin kalbine giden yol midelerinden gecer denir ya(ki kesinlikle dogrudur bu soz)- arkadasliklarda da becerikli olanlar, midemizi hosnut edenler daha bir makbul oluyor nedense.

prenses-1

Zaten sofra kendisi icin konusuyor o yuzden fazla kelime kalabaligi yapmiyorum bugunluk. Tarif isteyenler yorum kismina muracaat edebilirler :)


You Might Also Like

3 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Harika gorunuyor yemekler. Agzim sulandi desem yalan olmaz.. Erimis peynire bayiliyorum ama tabii pek yiyemiyorum :( .. 11 senedir burdayim daha kimse davet etmedi beni easter yemegine.. Ozendim valla :)

    YanıtlaSil
  2. Berna'cim bende tam bir peynir delisiyim-sanirim denemedigim peynir kalmadi simdiye kadar. Seneye Easter'e buraya bekleriz o zaman seni:)

    YanıtlaSil
  3. Ben o arkadaki pisiyi yerim ama, sevilirken nasıl mayışmış :))

    YanıtlaSil