Pepe Botella'dan enfes gelinlik modelleri

3/24/2008

Gelinlikte abarti dekolteyi sevmiyorum-olculu olmali. Iste bu yuzden Pepe Botella'nin 2008 gelinlik modellerine bayildim.

j3

Dikilmesi 2 ay ve 7 prova suren gelinligimi sadece 5 saat giyebilmis bir insan olarak itiraf ediyorum ki ben gelinligime doyamadim. Bu sebeple hala gozum bu beyaz guzelliklerde. Acaba biz kadinlar icin gelinliklerin etkisi ne zaman kaybolmaya baslar? 10 yil? 15 yil? ....

j2
j

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Gelinlikler muhtesem :)) bunu kim bilir kacinci kez soyluyorum ama ben tekrar evlenmek istiyorummm :))

    YanıtlaSil
  2. benim de çok içime sinmeyen bir model olmuştu. Hatta saçım ve makyajımdan nefret etmiştim. O yüzden hep aklım kalmıştır gelinliklerde. Hele straplez olanlar, ahh ahhh.

    YanıtlaSil
  3. Hangi bayan hevesimi aldim ben gelinlikten der acaba??

    Bakiniz unlulere kacinci kocayi degistiriyorlar ama yasa ve herkese inat gelinlik giyiyorlar..
    5-6 kere giyen alamadiysa hevesini bizim gibi bir kerecik giymisler hic alamaz herhalde :)
    Tabi ben yanimda ayni kocayla giymek isterim

    YanıtlaSil
  4. :) Evet gelinlikler güzelmiş Banu'cum. Ben gelinliğini doya doya giyenlerdenim çok şükür. 2 düğünümün olmasının avantajlarını sonuna kadar kullandım. Madem sen doyamadın güzel bir nikah tazeleme yaparsın ilerde. Ne dersin?

    YanıtlaSil
  5. gelinlikler şahane, yazınızda bir kadın için gelinliğin anlamı kaç yıl sürer diye sormuştunuz.21 yıllık evliyim.gelinliğimi saklıyorum.ve hala gelinliklere bakıyorum.sanırım benim için anlamı hiç bitmeyecek..

    YanıtlaSil
  6. bunlarda cok guzelmıs ozellıkle su gogus altı motıflere kı bunlara drape mı denılıyordu bılmıyorum cok hosuma gıdıyor. yahuu benım fıkrım var.. bak moonıste doyamamıss.. benım dugunume gelın gelınlıgınızlee:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel modeller seçmişsin banucum.
    benim gelinlik de bitiyor artık ama bunlar da çok zarifmiş

    YanıtlaSil
  8. Ay ben de, ki iki yerde doya doya giydim gelingimi, ama hala ben de bayiliyorum gelinliklere...

    YanıtlaSil
  9. bende bende :) bende tekrar evlenmek ,tekrar gelinliğimi giymek istiyorum tabii yine sevgilimle evlenmek niyetim:) açıkçası bir kadın gelinliklere doyamaz bende hala bakıp duruyorum:)

    YanıtlaSil
  10. Moonsun; bende evlilik hazirliklari kismini direk atlayip sadece dugun kismini tekrar yasamak isterdim :)

    Butterfly; cok uzuldum oyle olmasina - bence kesinlikle tekrar gelinlik giymeyi hakediyorsun, 5. evlilik yildonumunde soyle bir nikah tazelemesi olsa fena olmaz sanirim:)

    Haydins; bende ayni kocayi isterdim ama soyle assolistler gibi bir dugunde 3-4 gelinlik degistirebilmeyi de isterdim(ac gozluyum evet:))

    Sinem; neden olmasin :)valla soyle sahane bir kir dugunune hic hayir demem, arkadaslarla beraber egleniriz ne guzel:)

    Fortuna; ne kadar ho$ olmus gelinliginizi saklamaniz. Benimde annem gelinligini saklar hala- hatta kina gecemde giymek istemistim de icine girememistim:)

    Yass; dugunune gelirim elbette, hem de seve seve ama gelinlikle degil:)-hani akrabalarin kucuk kiz cocuklari gelinlik giyer-onlar gibi olmayalim sonra:)

    Lacheen; gelinligin icin cok zevkli bir secim yaptigindan eminim canim, merakla bekliyorum modelini. Bu arada Picnik resim sitesini tavsiye ettigin icin cok tesekkurler, benim gibi photoshop bilmeyenler icin harika seyler var-cok makbule gecti.

    Yasemin_NY; sanirim 5 saat giyende 2 gun giyende doyamiyor gelinlige:) napicaz:)

    Guldem; cok haklisin-bir tek ben varim zannediyordum ama cogumuzun icinde hala var gelinlik ozlemi-artik coluk cogumuz olursa onlarin uzerinde gorup mutlu oluruz napalim:)

    YanıtlaSil