Angelina Jolie ve Jennifer Lopez'den hamile modasi

3/31/2008

brad-angelina-tiara-03

Angelina Jolie hamile olmayi cok sevdi anlasilan. Biz de onu bu sekilde gormeye o kadar alistik ki dumduz bir karni oldugu donemleri hatirlamakta zorlaniyoruz.

angelina-jolie-yummy-mummy-05

angelina-jolie-mommy-mode-06

Hamilelikten sonra ki ikinci favorisi de bu pufur pufur elbiseler olsa gerek. Oldukca ferah ve de rahat oldugunu dusundugum-boyu yerlere uzanan hamile elbiselerini cok begendim. Hamil olmayan bayanlarda da guzel duracagi kanaatinde olup yaz aylarinda giymek icin bu model elbise arastirmalarina basladim bile-hazir cicekli kumaslarda moda olmusken rengarenk kullanmak lazim.

Bu arada bu elbise modelini rahat bulan tek unlu Angelina degil elbette. People dergisinden ikiz bebeklerinin fotograf cekimi icin aldigi 6 milyon dolari catir catir yemekle mesgul olan Jennifer Lopez'de hamileliginde hep bu tarz elbiselerle goruntulendi. Sizi bilmem ama elbise modelini JLo'ya daha cok yakistirdim.

Fotograflar:
JustJared
SplashNews

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bunlardan ben de istiyorum ama şöyle bir problem var acaba boyu uzun mu gösterir yoksa kısa mı? kararsız kaldım

    YanıtlaSil
  2. bss; uzun ve tek renk elbiselerin(resimdekiler gibi) boyu daha uzun gosterdigini dusunuyorum-eger boyunu daha kisa gostermek istersen elbiseyi desenli bir kumastan secip etek boyunu da diz altinda tutabilirsin. Umarim yardimci olabilmisimdir.

    YanıtlaSil
  3. Ben bu boy elbiseyi pek sevmem. Acaba dizaltında ara bir boyda olsa bu kadar güzel durmaz mı ki? Aslında o ara boyu da sevmem ama bu model de kısa olmaz ki be yaawww.. :)

    YanıtlaSil
  4. hamileyken en rahatı elbise arkadaşlar,karnında koca bir top taşırken çok rahat oluyor:) hamile zamanımı hatırladım,ne güzel günlerdi.... :)zor ama sanırım bir kadının en mutlu gezdiği dönem hormonlarında etkisi var tabii :)

    YanıtlaSil
  5. Yaa kadınlar hamileyken bile güzel ama olmaz ki yaa...ben hamileliğimi düşünmek bile istemiyorum hani değil böle pöfürrr pöfüürrr şeyler giyip salınmak büyük ihtimalle başımı yorganın altından kaldırmam..Ay niyeyse moralman çöktüm şu anda:)

    YanıtlaSil
  6. elbiseler cok sik ama hamilelikte gobek saran kiyafetlerle anne daha rahat ediyor,elbiselerin boyuda cok uzun,yani boylarindan uzun bakarken ben gerildim takilip dusecekler bebislere bisey olcak diye

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  8. Sinem'cim bugun dedigin iki modeli de denedim bir magazada, kesinlikle uzun olani daha guzel duruyor:)

    Guldem; bir de hatunlar ayri bir guzellesiyor -tabi son aylarda ki sislikleri saymiyorum:)

    Bridget Jones; o gobek normalde olsa sisko derler, dolayisiyla o kiloyla gerine gerine dolasabilecegimiz tek donem-eve biraz zor girerim ben herhalde:)

    Zerrin; etek boylari cidden uzun ama ben cok sevdim boyle-soyle savuttura savuttura fena olmaz hani:)

    bss; rica ederim.

    YanıtlaSil