Shaeyes Herbal Kohl/ Bitkisel Sürme

3/30/2008

MZ'cim, bu gecikmi$ surme yazisi senin icin. Aslinda gecikmenin tek nedeni benim yogunlugum degil-fotograf makinesinin Ozy'e lazim olmasi sebebiyle eve bir turlu ugrayamamasiydi. Bugun makineme kavustum, eh i$lerimi de yariladim sayilir-kisacasi surme yazisi yazmak icin keyif ve $artlar mukemmel.

Surada ki yazimda surme istedigimden bahsetmistim. Iste o gun birlikte yaptigimiz beyin firtinalari ve internet taramalari sonucunda Shahnaz Husain adli Hint markasinin surmesini almaya karar verdim. Aslinda urunu satan pek cok site var- daha guvenli oldugunu dusundugum icin Ebay'den siparisimi verdim- iki hafta icinde de elime ulasti.


Resimde gorebileceginiz gibi surmenin dis gorunumu ruju andiriyor. Karton ambalajinda urun icerigi tek tek detayli bir sekilde yazilmis, ve kesinlikle kur$un icermiyor. Siparisimi verdigim gun icinde "kur$un" olabilecegi konusunda uyarilar gelmisti. Pipirikli bir insan olarak firmaya e-mail gonderdim (info@shahnaz.in). Musteri hizmetleri super calisiyor-hemen cevap geldi- kur$un icermedigini onaylatmis oldum boylece.
Hani yumusak uclu goz kalemleri vardir-iste onlarin 10 kati yumusaklikta olanlarini hayal edin-bu surme oyle birsey icte. Iceriginde ki badem yagindan olsa gerek gozunuze degdirdiginiz anda kayip gidiyor. Tanitiminda goze parlaklik verdigi ve goz cevresine bakim yaptigi vurgulaniyor. Bitkisel icerigi + badem yagi etkilesimi dolayisiyla iddialarinin dogru olduguna inanmak istiyorum. Simdilik cok memnunum- kullanim rahatligi ve goz temizleme losyonuyla bir hamlede cikabilmesi acisindan da 10 uzerinden 10 veriyorum.

Paketin uzerinde ki fotograf firmanin sahibi Hint'li Shahnaz Husain hatuna ait- klasik bir guzellik degil belki ama gozleri yakiyor. En kisa surede kendisine rakip- bir adet surmeli-goz hizasi vesikalik fotografimi buraya eklemek icin can atiyorum.

Surme ve firmanin diger urunleriyle ilgili daha cok bilgiye bu linklerden ulasabilirsiniz.

Shahnaz Husain

Herbal Salon

Urun yorumlari


Ebay'de ki saticinin adresi


You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. cok hos gozukuyor,fiyatta cok uygun bendeeee istiyorummm...ama nezaman ebayden bisey ismarlasam gelene kadar heycan yapip 10kere posta kutusuna iniyorum,once burdaki hintli dukkanlara bakayim,nezamandir bi karistirmak istiyordum oralari..
    bahar geldigine cok sevindim,biz de gozumuz yolda bahari bekliyoruz ama hala karlar bile erimedi degil agaclarin cicek acmasi

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur! Tesadufe bak, yarin Hint mahallesine gidecegiz. :)

    YanıtlaSil
  3. Kardeş 1 hafta yoktum ortalarda ne çok yazı eklemişsin yahu :) Kavuşmuşsun bakıyorum istediğin sürmelere de :) Ben korkarım onu gözümün içine sürmeye yav :) Sana iyi sürmeler :)Bana alerji yapar....Düşün ki rimel nile süremiyorum mahvoluyor gözlerim.

    YanıtlaSil
  4. Zerrin; umarim bahsettigin Hint dukkanlarinda bulabilirsin bu markayi.

    MZ; umarim keyifli gecmistir Hint mahallesi geziniz. Bu surmeden satiliyor mu oralarda merak ettim.

    Lezzet aski; bir hafta da 4 yazi cokta fazla degil aslinda. Alerji yapiyor olmasini anlarim da surmeden korkani da ilk defa duyuyorum:)

    YanıtlaSil
  5. çookk merak ettim fotoyu sabırsızlıkla bekliyorum :) valla benimde canım çekti bu işi :)

    YanıtlaSil
  6. Banu'cum ben de son zamanlarda sürme olayına takmış durumdayım. Bu ürün madem bu kadar güzel, e sen de tavsiye ediyorsun; o zaman ne duruyorum... ;)

    YanıtlaSil
  7. Daha bugun Hint mahallesindeydim ama surme bakmayi unuttum iyi mi:)) Bu surme cok guzel ve ucuz gorunuyor, buralarda var mi bir bakayim, yoksa Tr donusu ben de ismarlayayim. Gule gule kullan Banucum. Bir de gel bak benim blogta neler var:)))

    YanıtlaSil
  8. Guldem; gozlerimde ki kizarikliklar gecsin-birazcik daha dinleneyim-mutlaka bir adet surmeli goz fotosu eklemek istiyorum bende :)

    Sinem Yaman; kesinlikle tavsiye ediyorum-sana da cok yakisacagini dusunuyorum;)

    Anne ve bebisi; cok kiskandim fotolari-ben o kirmizi gelinliklerden alir evde giyerim valla sirf hevesimi almak icin:)

    YanıtlaSil
  9. Banucum,
    ben de istiyorum bundan. Bizim gittigidiyor dakini bir inceleyim ben. Aynı marka değil ama herhalde.
    Güle güle kullan, en kısa zamanda sürmeli fotonu bekliyoruz... :))

    YanıtlaSil
  10. fotografını beklıyorum sıparısss ıcınnnn:)

    YanıtlaSil
  11. sahibe hanim pek narsistmis ama ozendim valla..bende bi urun cikartip ustune resmimi bastiracagim,sakiz olsa bile olur

    YanıtlaSil
  12. Surme bakamadim, pazar oldugu icin dukkanlarin bir kismi da kapaliydi, onun yerine yemek yiyip, alisveris adina da dans eden Shiva figuru alarak gunu tamamladik. :)

    YanıtlaSil
  13. Lacin'cim ben cok memnun kaldim-eminim sende severek kullanirsin.

    Yass'cim foto yakinda burada:)

    Kurbis; yakisir;)

    MZ; Hint yemeklerini de cok sevdigimi belirtmismiydim daha once :)orada ki hint dukkanlarinda bu surmelerin alasi vardir eminim-kiskanirim:)

    YanıtlaSil
  14. Banu'cum benim surmem de geldi, surdum ve memnunum, senin resmini de bekliyorum canim

    YanıtlaSil
  15. bana bu sürme Hindistan'a giden bir tanıdığımızdan hediye geldi :) kullanışlı olmakla birlikte kokusuna alışamadım:)

    YanıtlaSil