Bahar guzelleri

4/18/2008


Bu civil civil cantalar o kadar hosuma gitti ki sizlerle paylasmadan edemezdim. Kumaslar oylesine guzel ki en basit cantalari bile birer sirinlik abidesi haline donusturmus.

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. İşte ben de tam şu en alttaki kumaşa benzer bir kumaşta elbise arıyorum kendime, mezuniyet töreninde cüppemin altına giymek için :) Çok güzel, çoook :)

    YanıtlaSil
  2. Banu'cuğum insan gerçekten dikiş bilsin , çeşit çeşit kumaşlar alsın bir şeyler yaratsın istiyor değil mi? Benim de takip ettiğim bazı yabancı bloglar var (tabi sadece resimlerini) ölüyorum onlara bakarken.

    YanıtlaSil
  3. :) çok şekerler. Haydins bunlara kesin bayılacak. :) Malum çanta işine kolları sıvamış durumda. Serpiiiillll koş bak burda senin için yeni modeller vaar. :)

    YanıtlaSil
  4. Minik çantaları da çok severim ben, ne çok şey seviyorum yaaa...
    Şimdi kendim yapıyorum, gece yarılarına kadar bayıla bayıla işliyorum ama bunlarda çokk güzeller...

    YanıtlaSil
  5. bende bunlardan biraz kopya çekicem valla:) aldığım kumaşlardan yapıyım böle şeyler:)

    YanıtlaSil
  6. insanın ıcı acıldı yahuuu:) sureklı gelıp gıdıyorum blogada bı yorum yazamamıstım..

    ya banu bu arada surmelı ve kırpıklı resımlerımıze noldu:P

    YanıtlaSil
  7. Pustuklu Mama; cok yakisir eminim-umarim o kumastan bulabilirsin-

    LoungeTime; aynen oyle Ilkay'cim, dikis dikme konusunda cok istahliyim bu aralar-

    Sinem Yaman; bunlari gorunce benimde aklima Haydins'in son yaptigi o seker canta geldi gercekten:)

    Flame; boyle minik cantalari bende cok seviyorum, ozellikle yaz aylarinda civil civil elbiselerle harika olur.

    Guldem; merakla bekliyorum dikeceklerini-bizimle paylas mutlaka olur mu?

    Yass; guzel soru:) makinayi elime bir alabilsem olacak birseyler yakinda:)

    YanıtlaSil
  8. Ama bunlar çok güzeller, Banu. Renkler ne kadar canlı. Haydins'in kumaşlarına benziyor. Ne güzel ya, insanın içi açılıyor valla. Yaz gibisi var mı? yookkk !!

    YanıtlaSil