Bikini sorunsali

4/16/2008

bikini
havuz
Gecen sene yasadigimiz evin havuzundan bir goruntu...

Gecen sene aklim fikrim siyah-beyaz desenlerdeydi. Bu yuzden bikinilerimden birisini o renklerde almistim, modelinin rahatligindan olsa gerek en severek kullandigim bikini haline geldi. Elbette uzerinde ki parlak tasli boncuklarin varligi da buyuk rol oynadi bu konuda:)

Bu sene soyle bir model almayi dusunuyorum. Yesil olmasa bile mesela koyu pembe bir ustle, farkli bir tonda ki pembe alti kombinleyebilirim.

Bir de Victoria's Secret'ta bikini modellerini incelerken gordugum bu gunes gozluklerine bayildim-cok koko$lar degil mi?

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Vavv! ALmayı düşündüğün bikiniye bayıldım. Sİyah-beyaz da çok güzelmiş.Zevkli hatunsun vesselam...:)

    YanıtlaSil
  2. Banu'cum hersey cok hos, rengarenk, yaz gelsin cabucak!
    :)))

    Dipin Notu: Benim blog sinavlarim var, onlar biter bitmez acilacak:)

    Banu'cum umarim yanlis anlamazsin beni, o yesil Starbucks su $i$esinden bendede 'vardi', taa ki cok olmadi, cok kotu bisey ogrendim: Meger Starbucks Amerikan firmasi degilmis vede gelirleri israil'de ki savasi desteklemek icin kulaniliyormus - ve bu oyle kulaktan duyma bir bilgi degil... Neyse canim bu yorumu yayinlamak zorunda degilsin ama malum paylasmadan bilgili tuketici olamayiz - kotu bir niyetim yok:)...

    **Onceki yorumda yanlislik vardi onu duzeltim**

    YanıtlaSil
  3. lezzet aski; cok cici degil mi o yesil mayo-elimden geldigince kendime yakisani bulmaya calisiyorum-tesekkur ederim.

    Ecem; tesekkur ederim paylasimin icin. Bildigim kadariyla Starbucks kar ortakligi sistemiyle isletilen bir firma-bu yuzden satislardan elde edilen gelirler bu kar ortaklari arasinda bolusturuluyor-bu kar ortaklari da senin benim gibi yuzbinlerce yatirimci-yani sirketin CEO'su kar-zarar-yatirim vb tum bilgileri bu ortaklarla paylasmak zorunda, oyle kafasina gore Israil'e yardim edemez. Bir ikinci konuda Starbucks tamamen Amerika menseeli bir firma-yani Israil'le dolayli ya da dolaysiz bir baglantisi yok.

    http://www.starbucks.com/aboutus/Company_Factsheet.pdf

    Starbucks'in CEO'sunun yahudi oldugunu bende duymustum, bu yuzden CEO'nun Israil sempatizani olmasini dogal karsiliyorum ancak bu demek degildir ki bu adam savasi destekliyor ya da oraya para yardimi yapiyor. Daha dun gece yahudi bir arkadasimla Starbucks'ta kahve iciyordum(tesaduf:)) ve konu nasil olduysa Israil'e geldi. Ve arkadasim orada ki durumun kendisini ne kadar uzdugunden bahsetti. Yani her yahudi olan Israil'deki savasi desteklemiyor.

    Eger bu iddiayi ortaya atanlarin elinde kaynak-belge-iddialarini destekleyici dokumanlar varsa inceleyebilirim ama boyle ortalikta dolanan soylentilere pek itibar etmiyorum acikcasi.

    Bu arada blogunu merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Banu
    Amway in artıstry serisinden kabuki fırça indirimde.20.71 ytl.
    Ne dersin?Alayım mı?

    YanıtlaSil
  5. ben de amerika'da yasiyorum ve starbucks'la alakali seyi ben de duydum.daha sonra web sitesinde konu ile alakamiz yoktur seklinde bir seyler yaziyordu ama ne kadar dogrudur bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Biyo'cum Turkiye'de ki firca fiyatlarindan hic haberim yoktu, bu yuzden gittigidiyor.com'un sitesine baktim-orada da hemen hemen ayni fiyata satiyorlar kabuki fircalari. Bana fiyati uygun geldi.

    Anonymous; yukarida da dedigim gibi bu tur iddialari ortaya atanlarin ortaya kanitlar sunmasi gerekir.

    YanıtlaSil
  7. MERHABA GUNES GOZLUKLERI COK SKER YALNIZ AKLIMA TAKILAN SEY GUNLUK TAKILMAYA UYGUNMU YOKSA YALNIZCA MAYO USTU ICINMI???

    YanıtlaSil
  8. Banu'cum, inan iyi niyetle birakilmis bir yorumdu, direkmen 'savasi destekliyoruz' demeselerde kanitlar var, ve bu konuda asiri hasas oldugum icin ne bir kuru$umla o savasi desteklemek isterim, nede binlerce masum franchiser'yi suclamak.

    En onemliside gelip senin blogunda asla istemedigin bir konu hakkinda gelip yazmak istemem.

    Sonucta masumca bir resim koymussun postuna ve ben bu konuya cok uzuldugum icin hemen gaza gelip yazdim cunku blog yazmamizin bir nedenide birbirimizden ogreniyoruz, duyuyoruz, dunya ile iletisimi sagliyoruz, ama gerekli kanitlar ile bunu blogumda bir gun ele alacagim, belki tam kapsamli seyler degil ama boyle bir ihtimal olmasi bile soguttu beni - ah su sinavlar bir bitseydi gece gunduz ders calisiorum, arada boyle minik kacamaklar yapiyorum ama kale almiyor gibi 10dakikada yazmak istemiyorum onun icin ufak bir ara verdim bloga, ama yakinda acisini cikaracagim;)...

    YanıtlaSil
  9. Anonymous; yazlik kiyafetlerle, rengarenk takilabilir diye dusunuyorum. Sonucta renkli cerceveli olmalari disinda diger gozluklerden pekte farki yok. Ozellikle beyaz ve pembe olanlarina bayildim- bronz bir tende cok carpici duracagini dusunuyorum.

    Ecem'cim ortada yanlis anlasilacak bir durum yok ki- gonlun ferah olsun o konuda. Savas konusunda ki hassasiyetini anliyor ve iyi niyetli oldugunu biliyorum-aksini dusunmedim kesinlikle.

    Aslinda benim soylemeye calistigim kimi zaman bu soylentiler rakip firmalar(ya da yahudi dusmanlari) tarafindan ortaya atilip karsi firmanin imajini zedelemek(ya da anti-semitist duygulari alevlendirmek) icin kullaniliyor-bu yuzden iddialarin kanitlanmasi gerektigini dusunuyorum-yoksa herkesin birbirine camur attigi, nedensiz, gerekcesiz nefret ettigi bir dunyada yasamak zorunda kaliriz ki bunu hicbirimiz istemeyiz sanirim.

    YanıtlaSil
  10. Bikini benim her yaz en büyük sorunumdur. Bak bikini dedin yine içim daraldı. :) Gözlükler bence de tek kelimeyle harika.

    YanıtlaSil