Boncuk kupe

4/30/2008

kupe1

Gunessiz gunlerimi yaz icin takilar yaparak geciriyorum. Yaraticiliktan eser yok farkindayim- maksat elleri ve beyni mesgul etmek.

Bu arada gayet azimli bir sekilde hayatimda olup bitenleri burada paylasmamaya devam ediyorum. Ancak icimde tuta tuta bir hal oldum-yakinda gum diye patlayip herseyi ortaliga sacmam an meselesi.

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Kupeler harika :)) ellerine saglik, yaff sen de ac etsy'de bir tukkan :))
    Bak ciddi soyluyorum:))

    Bu arada icinde tutma herseyi, burda yazmasan bile bir deftere ya da kagida yaz, sonra da yirt at ... Cidden ise yariyor, benden soylemesi :) Hadiii canlan biraz :))

    YanıtlaSil
  2. Küpe bence çok güzel. Sanırım mavinin bu tonunu çok beğendiğim için daha da güzel geliyor. Umarım çok kötü şeyler olup bitmiyordur ve umarım iyisindir. Burda paylaşmama kararı aldıysan sakın galeyana gelip yazma. Bir kağıda yaz ve yırt at. Emin ol iyi gelir...

    YanıtlaSil
  3. umarım iyi şeylerdir canım yaşadıkların,içinde tuttukların...

    YanıtlaSil
  4. blog dedıgın nıye var... rahatlamak ıcın.. paylasmak ıcın...canını sıkma..

    YanıtlaSil
  5. merhaba blogunu tesadufen buldum rastaldim daha dogrusu iyikide rastlamisim cok zevkli. nerden buluyosun bu kadar yeniligi valla bravo.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Banucum anlatsana neler olup bitiyor. Bak burada seni dokuyacak bir sürü kişi var.
    Küpeni güzel günlerde kullan. Rengi çok güzel.

    YanıtlaSil
  7. iyi gelecekse burda anlat,cok ortalik dersen arkadasina anlat,anlamaz dersen annene anlat..anneler kizlarini cok sever..ben biliyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Ben nedense birsey seizyorum buraya yazmak istedigin konuda. Yukardaki haberle bir ilisigi olabilir mi? :) Oyleyse elma de degilse armut :P

    YanıtlaSil
  9. Moonsun; etsy'e ayiracak vaktim oldugunda sana kardes dukkan acabilirim belli mi olur :)

    Sinem; yok canim, hersey gayet yolunda..

    Guldem; iyi seyler, iyi seyler:)

    Small Botton Nose; tesekkur ederim, internet sagolsun okyanus gibi, ne ararsan onu buluyorsun :)

    Nazo; canim az kaldi, anlatacagim

    Zerrin; annemi de cok ozledim bak simdi- ona anlatiyorum zaten surekli basi sisti :)

    Nilly; armut :)

    YanıtlaSil
  10. Tuh, sezememisim demek :)

    YanıtlaSil