Bu elbise artik benim

4/10/2008


Unlu du$unur Sarah Jessica Parker'inda dedigi gibi;

I like my money where I can see it... hanging in my closet.

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Gule gule giy. :) Nereden buldun?

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullan Banu'cum. Yaz icin cok harika duruyor.
    Bu yaz Bursa'da olacak misin?

    YanıtlaSil
  3. Gule gule kullan sevgili Banu, gercekten cok sik :))

    YanıtlaSil
  4. Gule gule ,guzel gunlerde giy..Cok gusel elbise..

    YanıtlaSil
  5. Banu'cum ne güzel bir sözmüş o yahu. Çok da doğru bence. :)

    Elbiseni güle güle giyesin inşallah. :)

    YanıtlaSil
  6. Güle Güle giy Banu, cıvıl cıvıl tam yazlık bir elbise :)

    Bu arada, doğru söze ne denir ;)

    YanıtlaSil
  7. Selam,
    Çok beğendim. Tam aradığım gibi bir elbise. Güle güle giy!

    YanıtlaSil
  8. bayıldım bayıldım, ben de istiyorum bundaaan, nerden bulabilirim acaba? :) umarım bulabilirim :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzeeelllllll! Güle güle kullan...Cıvıl cıvıl...

    YanıtlaSil
  10. Begenmenize cok sevindim. laf aramizde sizden onayi alinca daha bir severek kullaniyorum bu cicileri:)

    Elbiseyi nereden aldigimi soranlar icin;

    Goodys'den aldim-Markasi DuckHead. Almak istiyorsaniz acele edin cunku elbise %60 indirimde.

    Fotograf cekme havama girer girmez elbisenin yakin plan resmini ekleyecegim. Daha bir de surmeli goz resmi sozum var :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel :) Güle güle giy. Çok şeker :)

    YanıtlaSil