Clinique Göz Altı Kapatıcısı Ürün Yorumu

4/10/2008

Oldukca bereketli cikan Lancome goz alti kapaticim nihayet bitmeye baslayinca yedeklemek ihtiyaciyla alisveris merkezinin yolunu tuttum. Ancak Lancome standinda makyaj yaptirmayi bekleyen hatunlardan bana sira gelmeyince Clinique standinda gulucukler sacan teyzeye karsi koyamadim ve ne oldugunu anlayamadan Clinique'in goz alti kapaticisi cantamda -eve donerken buldum kendimi. Olaylar cok hizli gelisti yani. Tabi kapaticinin yaninda gaza gelip aldigim daha bir suru makyaj malzemesi, tonik, ivir zivirda cabasi.. Ne saticiymis be diyorum sadece..

Goz alti kapaticisi acisindan sonuc kocaman bir hayal kirikligi oldu cunku nemlendirme ozelligi hic yok(mu$-sonradan anladim). Goz cevrem zaten kuru- bu kapatici da kupkuru-ortaya kiri$mi$ goz altlari cikti tabi.

Kuru ve mor halkalarla dolu goz cevresinin halinden bir tek Lancome anliyor sanirim bu piyasada...

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bende cliniqueden lancome'a donmustum senin postunla,geri donmeyede niyetim yok pek memnunuz

    YanıtlaSil
  2. Clinique tonik haric o kadarda begendigim bir marka degil..
    Sana tavsiyem bu konuda bilgisi olan kardesimin bana tavsiyesidi, makyajda en iyi markalarda YSL,Dior, Mac.. ;) bunlar krem gibi seylerden daha cok makyaj urunlerinde iyiler..bu iki markanin kapaticilarina bir bak.:)

    YanıtlaSil
  3. Banu, ben Mac'in göz altı kapatıcısını kullanıyorum ve çok memnunum. Gerçi ben sabahları göz çevresi kremimi sürdükten sonra kapatıcıyı uyguluyorum. O yüzden mi kurutmuyor yoksa kapatıcının nemlendirme etkisi mi var onu bilemiyorum. Merak ettim, haftasonu bir deneyeyim tek başına.

    YanıtlaSil
  4. :) Eee geri götürüp değiştiremez misin Banu'cum? Tüketici hakları diye irşey var . Almazlar mı geri?

    YanıtlaSil
  5. Lancome'un kapatıcısı hassas ve kuru ciltler için çok iyi bence. Clinigue hakkında pek fikrim yok ama arada kullanıp uzun vadede bitirmeye bak :) bence...

    Kozmetik standlarındaki satıcılara diyecek sözüm yok, bende olsam kanardım :))

    YanıtlaSil
  6. Zerrin; memnun kalmana sevindim-lancome bu isi yapiyor.

    Merail; burada mac satan bir yer yok-elleyip tenime surmeden de online siparis etmek istemiyorum acikcasi-ama cok methini duydum-NY'a gittigimde alicam bu sefer.

    Quentins; aslinda bende hem goz kremi mi suruyorum ama maalesef goz cevrem cok kuru-yani kapaticinin da nemlendiricili olmasi gerekiyor ki ancak dogal dursun.

    Sinem'cim aslinda degistiriliyor-hele burada geri iade isleri cok kolay ama degmez gibi-en azindan sivilce filan kapaticisi olarak kullanirim:)

    Flame; Meral'inde dedigi gibi Clinique'in tonigi cok iyi, aslinda farlarini da kullaniyorum cok memnunum, ama nedense bu kapatici sasirtti beni. Satici teyze cpok tatliydi valla-iltifat ede ede satti herseyi bana:)

    YanıtlaSil