Duvar Kagidi Takvim

4/29/2008

Ajandami surekli bir yerlerde unuttugum icin boyle bir duvar kagidi derdime care olabilir diye dusunuyorum.

Source:
ChristiaanPostma

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Yıl bittiğinde ne olacak?Yeni bir duvar kağıdımı :P Yanlış yazarsak karalama şansımız varmı? Karalarsak çirkin görünmezmi?gibi sorular geldi aklıma :))

    YanıtlaSil
  2. bende kocaman bı takvım kullanıyorum aksı taktırde hıc bıse hatırlamıyorum..

    YanıtlaSil
  3. BAYILDIM süper bi icat :))bana kesin lazım!!

    YanıtlaSil
  4. cok eglenceli..
    bekarken benimde kucuk boyutu vardi duvar takviminin,tuffy gibi ismi olan bi markanin..
    ama simdi dusunuyorumda hemen hergunu ayni seyleri yapan ev hanimi anne modelinide depresyona sokabilir boyle bir takvim..

    YanıtlaSil
  5. Sevval; kagit oldugu icin uzerine yeni bir duvar kagidi kaplanir-cocuklu evler icin ideal:)

    Yass; Bende takvimi denedim ama sonra oraya yazmayi unuttum hep birseyleri, simdi ajanda kullaniyorum ama 2 kere kaybettim onu da-neyse ki hep bulundu :)

    Enhar; cok seker cidden-

    Zerrin; maksat duvarlar senlensin zaten-

    YanıtlaSil