Evimin cicekleri...

4/07/2008


Arkadaslarim beni ziyarete gelirken cicek getirmeyi birakali uzun zaman oldu... Tek sebep Zuzular---kac cicek vazosu devirdiler, kac saksi kirdilar sayisini ben bile unuttum. Cicekleri ve bitkileri kemirmek istiyorlar. Onlar icin "kedi otu" bulundurmam bile i$e yaramiyor- sayelerinde ev sinirlari icerisinde bitkisel bir ya$am formuna yer veremiyoruz maalesef {kedi otunu bitkiden saymiyorum}

Biz de careyi evin duvarlarini cicek tablolariyla suslemekte bulduk. Eve girer girmez hemen ustte ki The Color of Dreams karsiliyor bizi, onun karsisinda ki duvarda da ilk resimde ki uc tablomuz asili. Canli ciceklerin yerini tutmalari mumkun degil belki ama evimizi civil civil- pozitif enerji dolu bir mekan haline getirdikleri kesin.

Merak edenler icin; bu tablolari Michaels'tan edinebilirsiniz.

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Kiralik eve civi bile cakamadigimizdan tablolarina gipta ile baktim:)


    Asagidaki post icin: Ispanyol pacadan nefffrreeettt ederiiimmm! Neden bilmiyorum, goruntusu midemi bulandirir.

    YanıtlaSil
  2. Tablolar şahane. Bayıldım. Gerçekten hem zarif hem şık hem de çok sıcak...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çiçekler her yere enerji verir bence de.Bol enerjili günler diliyorum:))

    YanıtlaSil
  4. Banu'cum hiç yoktan iyiler evet. Ben de evde bitkilerime bir türlü bakamaz ve kuruturdum. Taa ki annem evime temizliğe gelen bayana kaç günde bir sulaması gerektiğini tarif edip o görevi benden alana kadar. Şimdi balkonum sayelerinde cıvıl cıvıl...

    YanıtlaSil
  5. merhaba banucum,mail adresini bulamadim..bana rujlarda kursun testiyle alakali mail geldi,bende elimdekilerle denedim..sende kendi rujlarinda dener sonucu yazar misin..
    maili uzun uzun yazmiyim blogumda okurmusun

    YanıtlaSil
  6. Yorumlar icin hepinize ayri ayri tesekkurler,

    Zerrin o email bana da geldi ama acikcasi rujlarin renginin degismesinin nedeninin kursundan oldugunu zannetmiyorum-bence altinla reaksiyona giren baska bir madde vardir icerisinde-cunku mantikli dusununce rujlarin icine kursun koyulmasi fikri pekte mantikli gelmiyor kulaga- bir kere kursun ruja neden eklenebilir diye dusunuyorum?? Hadi surme olsa anlarimda ruj biraz mantiksiz geliyor. Bir de urunulerin icinde kursun olup olmadigini anlamak bu kadar kolaysa neden laboratuarlara ihtiyacimiz var ki? Firmalar milyon dolar paralar dokuyorlar urunlerinin icinde ki maddeleri test ettirmek icin- kisacasi bana daha saglam kanitlar lazim-biraz hikaye gibi geldi. Optum cok.

    YanıtlaSil
  7. :)))bilmiyorum..
    uzun zamandir deney yapmayinca atladim ben:)..
    toksikolojide kursunu hatirliyorum kozmetikte boyar pigmentlerde kullaniliyor,kalicilik sagliyormus,o yuzden hocamiz buldugunuz herseyi suratiniza surmeyin demisti..
    aklima okudugum bir yazi geldi,kadinlar ortalama 2kilo ruj yutuyormus omurboyu..arkadasimda acaba erkekler nekadar yutuyor demisti

    YanıtlaSil
  8. Tabloların çok iç açıcı gözüküyor... Bahar senin evinden hiç gitmeyecek ne güzel :)

    YanıtlaSil