Goody's ganimeti

4/11/2008

elbise

Aldigim elbisenin nasil durdugunu merak edenler olmustu. Bu resim onlar icin. Elbisenin boyu istedigim gibi yerlere degmiyor maalesef ama cokta kisa sayilmaz. Yakasinin dekoltesi de tam kivaminda-ben burdayim diye bagirmiyor en azindan. Kumas penye oldugu icin tiril tiril- cok serin tutuyor. Parasina gore gayet iyi bir urun yani. Almak isteyenler icin online siparis adresi Goody's. Bu magazada su anda hersey %60 indirimde.

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Nasıl güzel,nasılda renkli.Ben bayıldım bu elbiseye.Sanada çook yakışmış.
    Güle güle güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar guzel durmus sende bu elbise:)) Eee tabii endam desen var, boy desen var... sen de durmasinda ben de mi dursun :))
    Cidden cok cok sik olmussun Banucum, gule gule kullan elbiseni :))

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel! :) Pisman olmadim. Neyse, benimki mavili olan. :)

    YanıtlaSil
  4. Banucum güzel günlerde giy elbiseni, çok yakışmış. Lay lay lom gidiyoruz sahilde yürüyüşe, çıplak ayakla kumlarda yürüyeceğiz gibi hissettim :))

    YanıtlaSil
  5. Banu'cum cok guzel olmus, rengarenk, aklim gitti, bende aliyorum:))heheheh

    YanıtlaSil
  6. çok yakışmış:)
    mutlu günlerde gi cicim;)
    öptüms...

    YanıtlaSil
  7. ne kadar yakışmış banucum ya.inceciksin zaten.tam bharın yazın habercisi olmuş.bayıldımmm
    güle güle giy.

    ayşe

    YanıtlaSil
  8. Ben elbiseyi çok beğenmiştim zaten. Sana da çok yakışmış Banu'cum. İyi günlerde giyesin inşallah. :) Boyu da tam kıvamında gibi geldi bana. :)

    YanıtlaSil
  9. sevgili banu gerçekten çok yakışmış güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  10. Zilsizzarife; tesekkur ederim canim, begenmene cok sevindim.

    MoonSun; cok tesekkurler-hem mahcup oldum hem de hosuma gitti iltifatlar:) Sana da cok yakisir boyle civil civil renkler eminim;)

    MZ; cok sevindim begenmene:)

    Nazo; birazcik plaj havasi veriyor elbise cidden, cok sevindim begenmene :)

    Ecem; yaptigim secimler ve zevklerimm begenilince cok mutlu oluyorum cidden, simdiden gule gule kullan elbiseni:) Bu arada hala hevesle senin moda blogunu bekliyorum.

    Kiki'cim bende seni cok opuyorum canim, begenmene cok sevindim.

    Ayse; aslinda cokta ince degilim ben:) ama bu elbise tiril tiril oldugundan sanirim yuvarlak hatlari sevimli gosterdi:) cok tesekkurler guzel sozlerin icin.

    Sinem'cim begenmene cok sevindim canim. Evet aslinda boyu fena degil ama soyle yerlere degen bir elbise istiyordum ben-neyse daha kocaman bir yaz var onumde, kimbilir ne elbise modelleri cikar oyle degil mi:)

    YanıtlaSil
  11. Ben de merak edenlerdendim.
    Oh rahatladım. Çok güzel durmuş üzerinde hem renkleri hem de duruşu, çok beğendim. Güle güle iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  12. Offffffffff
    Şu yanığıma asıl iyi geldi bu ilik gibi cillop fotoğrafın.
    Nefissin Banucum nefisss

    Kırkbin kere maşallah.
    Allah sana,güzelliğine ve ailene olan kem gözlereden,kötü düşüncelerden korusun seni.Tütütütütttüü maşallah bidaha.

    NazardanAğzıYananBiyo

    Ağzı değil"Bacağı" daha doğru olacak ama neyse :)))

    YanıtlaSil
  13. Haaa bide keşke bu fıstık duruşuna,endamına keşke bu kadar çirkin değilde"güzel bi kız "olsaydın içim yanmayacaktı.

    Neyse "çirkinim" diye üsülme ,bak elbise güzel durmuş,hadi sevin.
    Allah bi yerden verince bi yerden kısıyor işte,naaparsın Banucum.

    NazardanÖdüKopanKocakarıBiyo

    Bebeklere de "ayy ne çirkin şey buu"denir ya hahhahhaaaaaa

    Tekrar edyoruz:40bin kere maşallahhhhh

    YanıtlaSil
  14. Lacin'cim cok tesekkur ederim-aslinda senin gibi becerikli olup dikis dikmeyi bilsem bu elbise modelinin her renginden dikerdim kendime-cok kullanisli-cokta rahat-

    Biyo; eridim, bittim , mest oldum buralarda :) guzel dileklerine de amin diyorum en icten sekilde-bu arada yanigina cok uzuldum ben --cidden nazar diye birsey var yani-dikkat et kendine---

    YanıtlaSil