Gunessiz gunler

4/23/2008



Bahsetmek-paylasmak istedigim milyon tane konu varken uzerime coken bu halsizligin tek sebebi gunessiz gecen gunlerim... Resimlere bakip aldanmayin-Pazar gununden beri araliksiz yagmur yagiyor burada. Sabah uyandiginizda havanin hala zifiri karanlik olmasi ne kotu birseymis boyle... Bir kasvet, bir uyku hali ki sormayin gitsin. Hic dokunmasalar butun gun Zuzularimla birlikte bir koseye kivrilip uyuyabilirim... Evet yaparim!



Ben burada gunesin tekrar yuzumde parlayip bana enerji vermesini ve yapilmasi gereken islerin bir sihirli degnek darbesiyle bitmesini beklerken sizi bahcemizden guzelliklerle basbasa birakiyorum...
Opuldunuz!

Fotograflar Ozy'e ait-

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. gunessiz gunleri coook özlüyorumm.. yagmuru cok ozluyorummm.. gri havayı cook istiyorummmmmm..kasveti cok istiyorumm.. uyumayı da cok seviyorumm:P

    gunesi de guneslenmedikce hiiiiiic sevmiyorum:P

    YanıtlaSil
  2. Londra'da yasayan bir yaratik olarak ne demek istedigini cok iyi anliyorum.Ahh ahhh...Burada sabah gunesini gordugumuzde sevinc cigliklari atmak icin baska bir nedene gerek kalmiyor.

    YanıtlaSil
  3. banucum, canım öyle diyorsun ama gerçekten susuzluktan daha büyük imtihan yok bence.
    istanbulda su yılların en düşük sınırında, yaza su kalmayacakmış, keşke yağmur yağsa buralara da..
    ayşe

    YanıtlaSil
  4. Eskiden bende hiç sevmezdim yağmurları,sonra bir yazı okudum yağmulu günlerle ilgili,o günden beri severim :) Ama uyumak için ideal günler olduğunu kimse inkar edemez :)) Senin cıvıl cıvıl yazılarına,resim ve tavsiyelerine alıştık bizi çok yalnız bırakma olurmu? :) Bu arada fotoğraflar çok profesyonel görünüyor kutlarım :)

    YanıtlaSil
  5. banu, sen güneşin gelmesini beklerken biz burada neredeyse afrika sıcaklarıyla boğuşuyoruz:)yaz istanbula çok erken geldi.
    bahçen ne kadar yeşil.fotodaki resimde açelya olmalı.çok güzel.
    bu arada, yorgunluk hissinden kurtulmak için bol taze meyve suyu içmelisin.sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Umarım güneş tekrardan sizinle ışığını,sıcaklığını paylaşır canım.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  7. canım senden bloga koyduğumuz resimlere isim yazma konusunda yardım istiyorum??

    YanıtlaSil
  8. Keşke...keşke bende biraz sessizlik ve yağmur sesleri arasında yada kapalı bir havada biraz uyuyup dinlenebilsem...neyse,zaten öyle birşeyi uykusuzluktan aklını kaçırmış bir anne ister ancak:)

    YanıtlaSil
  9. Canım, buralarda da hava günlerdir kapkaranlık. Güneş bize küstü sanırım. Haksız da sayılmaz.

    YanıtlaSil