Gwen Stefani hamile!!

4/30/2008

gwen-stefani-kmart-04

gwen-stefani-kmart-06

Gwen Stefani ikinci cocuguna hamile. Uzerinde ki pufur pufur elbise modeli size de tanidik geldi mi?

Bu arada asagida ki 'patlama' durumu yanlis anlasildi sanirim-hayatimin gidisinden cok memnunum-sadece detaylari, gelismeleri burada anlatamaz oldum-bir sorun yok yani :)

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. tabi insanin aklina elbiseleri ortak kullanim alanida geliyor,oyleyse supeeerrr...
    ve oyleyse daha anlatma..zaten guzel tatli biseysin buradada bin turlu insan var,kotu nazarlar gelmesin sanaa

    YanıtlaSil
  2. Umarım herkesin tahmin ettiği şeydir söylemek istediğin...:) Bir süredir takip ediyordum sayfalarını ama bu söylenemeyen sebepten iki laf karalayım dedim. Bu elbiselere bayıldım. Bakınıyorum ama henüz bana göre birşey bulamadım. Denediğim bir iki taneyle de çiçekçi teyzelere benzedim :))

    YanıtlaSil
  3. Hayran olmamak elde değil yaaa, ne sık doğuruyor bu kadınlar...

    Offff biolojik saatim çalıyor yine benim :)

    Son zamanlarda evde hep Alper'in bebeklik ve 1-2 yaş hallerini izliyorum. Ve galiba yeniden bebek isyi-yo-rummmm

    aramızda kalsın ama :))

    YanıtlaSil
  4. Heyşeyin iyi olmasına sevindim,elbise hamileyken giyilecek en konforlu giysi,özellikle sonlarına doğru başka bişey zaten olamıyor:)

    YanıtlaSil
  5. Yabancı sanatçılara bakıyorum, hepsi en az 2 tane yapıyor. Bu iş Türkiyede tersine artık ,insanlar çocuk yapmaktan çok uzak. İhtiyaç tan ziyade bazı kesimlerde sorumluluktan kaçma gibi oldu.
    Neyse fazla kafada yormaya gerek yok aslında. Bende hamileyken buna benzer elbiseler giyordum çok rahat oluyor.
    Bu arada diğer yazında ki patmayı yap bence arada sırada patlamak iyidir.

    YanıtlaSil
  6. Zerrin; canim henuz oyle birsey yok, ama olursa eger ilk paylasacagim kisi sizler olursunuz.

    Ilkay; maalesef henuz oyle bir durum yok, eger olsaydi mutlaka paylasirdim-baska guzellikler olup bitiyor. Nedense bende bu tur elbiselerden bende burada bulamiyorum. Bulduklariminda ya cok dekolte oluyor oluyor ya da sirti cok acik.

    Flame; bende bu hatunlari gordukce cok ozeniyorum ve bende bir bebek sahibi olmayi cok istiyorum ama hala o sorumluluga hazir hissetmiyorum kendimi..

    Guldem; hamilelik cok zevkli bir surec olmali, dusunsene kilo aliyorsun ve hic kimse sana kilolu gozuyle bakmiyor cunku sen hamilesin-super ! Ben herhalde bu firsati firsat bilip top haline gelene kadar yemeye devam ederdim :)

    Loungetime; Turkiye'de ki unlulerde yakinda bu Holywood'da ki hamilelikleri moda zannedip teker teker dogurmaya baslarlar merak etme :)

    YanıtlaSil