istiyorum

4/28/2008


Bu penyeye $350 verecek kadar aklim basimdan gitmedi henuz ama malum istemenin sonu yok...

Kaynak: Satine Boutique

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bu dikilmezmi aceba:) dikiş uzmanı arkadaşlara bir sorayım ben:)

    YanıtlaSil
  2. Guldem'cim cok guzel bir model bu-keske dikis dikebilseydim, ne yapar eder-uydura uydura benzetmeye calisirdim bu modele :)

    YanıtlaSil
  3. Baska yerlerde de bulabilirsin sanki bu modele cok yakin bir bluz, hatta aynisini. Aklima Forever 21 geliyor.

    YanıtlaSil
  4. enhar - www.hanimish.com28 Nisan 2008 18:26

    dikilir arkadaşlar :) ben de bir kalıp var, onu kese-boza buna benzetebiliriz... 350$ mıymış?? ben benim triko kumaş parçalarına 5 ytl veriyorum maximum :)) vay be!!

    YanıtlaSil
  5. Banu'cum aynisi degil biliyorum ama bir incele burdaki ustleri belki hosuna giden cikar. Ustelik cok daha ucuz fiyatlarda :)
    http://www.wetseal.com/catalog/product.jsp?categoryId=101&subCategoryId=113&productId=9018

    YanıtlaSil
  6. MZ; bakmak lazim aslinda- bu hafta sonu kesiflerdeyi yine:)

    Enhar; keske yakinlarda otursaydikta bana tarif edebilseydiniz nasil dikebilecegimi- Bu arada ben sizin diktiginiz cicilere tek kelimeyle hayranim!

    Arimayasilgisi; cok guzelmis o da, sitede ne guzel penyeler var oyle ucuz ucuz! Benim aklim bu modelin sirt kesiminde kaldi aslinda-onu benzemesede olur ama sirti boyle olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Önden çok beğenmemiştim ama arkadan harika görünüyor yaa,Banu'cum sen yinede hakim ol kendine :)

    YanıtlaSil
  8. valla ben Enhar'a sordum,yapılır dedi:) Gelsinde öğretsin bize :)

    YanıtlaSil