Mineral Makyaj Ürünleri

4/15/2008


Mineral makyaj biz hanimlardan buyuk ilgi gorunce hemen hemen butun kozmetik firmalari mineral pudralar, alliklar ve farlardan olusan urunleriyle pisayada rekabet icine girdiler. Elbette bu urunlerin ne kadar mineral, ne kadar kimyasal oldugu tartisilir ancak gercek $u ki kadinlar makyaj konusunda artik daha bilincli. Oyle ki artik bir pudranin sadece mineral olanini degil bir de organik olanini arar olduk. Bu ilgi devam ettigi surece kozmetik firmalarinin urunlerini daha dogal hale getirmek icin cabalayacaklari kesin-


*Fotograflar dergilerden tarafimdan taranmis reklamlardir.

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bu bilinçliliği kazanıyor ve savaşıyor olmamız beni çok mutlu ediyor. Önceleri içinde yoğun kimyasallar barındıran ürünleri allayıp pullayım önümüze sunabiliyorlardı. Yaşasın bilinçli tüketicilik. :)

    YanıtlaSil
  2. İnternetten sanal kredi kartıyla bile alışveriş yapmayanlara(bkz.Biyo)hangi mineral ürünleri tavsiye edersin Banu?Gidip direkt eczaneden vb almak istiyorum ben.Eskiden sanal alışveriş mi vardı kardeşim.

    TutucuBiyo

    YanıtlaSil
  3. Sinem Yaman; cok haklisin Sinem'cim, eskiden makyaj malzemelerinin dogal olup olmamasi hic ilgilendirmezdi beni, kapaticiligi, kaliciligi, kokusu vb baska kriterlerim vardi-simdi yavas yavas olayin ciddiyetini kavramaya basladim-tabi talebi biz sekillendirdigimiz icinde dogal urunlere talep arttikca arzda ona gore sekillenmek zorunda kalacak-en guzel yani da bu zaten:)

    Biyocanim; hem fiyati uygun olsun hem de surekli elimin altinda olan bir yerden alabileyim diyorsan maybelline, loreal gibi markalarin urunleriyle baslayabilirsin diye dusunuyorum. Acikcasi su anda Turkiye'de hangi markalarin populer oldugunu ya da satildigini bilmiyorum o yuzden ilk aklima gelenler bunlar oldu. operim.

    YanıtlaSil
  4. Cildim alerjik olduğu için özellikle pudramı organik bulmaya gayret ediyorum.En hassas ve yıpranmaya müsait yerimiz yüzümüzken kimyasal malzemeler kullanmak hiçte akıllıca değil.Bu mineralli ürünleri marka vererek önerebilirmisin Banucum?Ben bir deneyeyim pudradan

    YanıtlaSil
  5. arkadaslar ben bella pierre kullaniyorum hem mineral hem de fondoteninin kapaticiligi gercekten inanilmaz, farlari harika...

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar
    bende eczanede jane iredale diye bir markanın mineral makyaj ürünlerini(fondoten,pudra ve allık) deneme fırsatım oldu.Ben çok memnun kaldım sonuçtan hele fondotende aleovera jel içinde renklendirici toplar var yüzünüze sürdükçe ferahlatıyor inanılmaz bir his pudrayıda uyguladıktan sonra izlerim olmasına rağmen porselen gibiydi cildim ama bu markayı duymadım emin olamadım.

    bilen duyan var mı yardımcı olabilir mi?

    çok uzun yazdım ya sıkılmadan okuma sabrını gösterdiğiniz için teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  7. sanal alışveriş yapmak istemiyorsanız youngblood genelde eczanelerde bulunuyor.

    YanıtlaSil
  8. silikon ve paraben içeren makyaj malzemelerine hayır. bu mineralsizi bu da minerallisi diyen ürünlere inanmayın sabredin ve içindekileri okuyun sonra benim gibi milyonlarınız çöpe gitmesin.

    YanıtlaSil