Print Bra Cup Long Dress

4/17/2008



Neden bilmiyorum ama bu yaz hic pantalon giymek istemiyorum. Aklim-fikrim boyle uzun elbiselerde... Keske dikis dikmeyi bilseydim-daha da onemlisi keske dikis dikmeye ayirabilecek vaktim olsaydi..

ShopBob

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Hic sorma Banu'cum, cok guzel rengarenk cicekli kumaslarla bir suru elbise dikmeyi planliyorum...
    Bak burda nefis elbiseler var, h&m'de yerleri supurecek elbiseler ile dolmus... Inan bana olaya hakim olunca dikis okadar zaman alan bisey degil belki yaz tatilinde fazla zamanin olur vede ogrenirsin:)

    YanıtlaSil
  2. Aaaa elbisenin yakası gelinlik için istediğim yakaya benziyor :)) Sayende ben de bakar oldum uzun elbiselere Banucum. Ne güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  3. Banu, T-Bags'in merkezi buradaymis. Acaba bir kesif gezisi yapsam karli mi cikarim, yoksa zarara mi girerim? Oldu olacak siz bir tatile cikin, gelip kendin bak. :)

    YanıtlaSil
  4. Ecem; h&m'e ugramak lazim en kisa surede-gonderdigin linkte ki kenya elbisesine bayildim-hepsi sahane, dikis dikme konusunda istahlandiriyorlar beni.

    Nazo; demek ki cok guzel bir yakasi olacak gelinliginin, elbiseyi gorunce ilk dikkatimi ceken yaka modeliydi, cok begendim. Gelinligini gormeyi sabirsizlikla bekliyorum.

    MZ; agzimin sulari akti davetin karsisinda ama bu aralar bu kasabadan bana cikis yok gibi gozukuyor-insallah bir gun :) Eger olurda yolun duserse T-Bags'e, urunleriyle ilgili yorumlarini ogrenmek isterim.

    YanıtlaSil
  5. Evet evet evet! Bayılıyorum bu elbiselere...Ben de elbise giymek istiyorum hep bu yaz...:))

    YanıtlaSil
  6. Bir elbise manyağı olarak sanırım bu yazda giysem de giymesem de deli gibi elbise alıcam.Ama bir farkla.Bu sene seninde bu çılgınlığımda büyük katkın olacak gibi Banucum :))

    YanıtlaSil
  7. Banu'cuk dikmeyi bilmen ya da vaktinin olması gerekmiyor ki . Yakınlarında terzi varsa al kumaşını git istediğin elbiseyi tarif et diksin. Kendin dikebiliyor olsan ve vakit ayırabilsen daha iyi tabii ki ama yapacak birşey yok.

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel bir elbise ve fekat gogusleri model kizdan bir parca buyuk olan bir kisi (e.g. ben) acaba boyle bir yakayi giyebilir mi?

    YanıtlaSil
  9. lezzet aski; en rahati ;)

    Sevval; ne mutlu bana :) gule gule giy cicilerini simdiden.

    Sinem; maalesef buralarda benim bildigim terzi yok, belki yakin sehirlerde vardir ama provaya git-gel, yol cilesine degmez. Bir de burada el becerisi gerektiren o tur isler cok pahaliya yapiliyor, yani astari yuzunden pahaliya gelir- en guzeli bu yaz dikis makinasi alip tikir tikir dikmeye baslamak :)

    Nihan; ayni durum bende de soz konusu-ki ben oyle olmasini daha cok seviyorum:) Bence bu elbise modelini biz doldururuz-modelde durdugundan daha guzel durur;)

    YanıtlaSil
  10. Sen böyle uzun uzun elbiseleri koydukça, bende yaz gelsin giyeyim arzusu uyandırıyorsun.

    YanıtlaSil
  11. nerde ? nasıl? ne zaman? bilemiyorum ama dikiş dikmeyi öğrenmek hayatta yapılacaklar listemde var:) hatta geçen gün renkli kumaşlar aldım ve onlardan küçük bişleyler dikmeye karar verdim,gözlük kılıfı vs. bakalım neler yapabileceğim:)

    YanıtlaSil