Saten elbise

4/10/2008

Bu elbiseyi Neiman Marcuss'un sitesinde buldum. Normalde hem mini hem de straplez elbiselerle aram iyi degildir. Yani bir elbise miniyse ust kismi biraz kapali, uzunsa da dekoltesi olmali. Her tarafi ayni anda acip gostermeye luzum yok diye dusunuyorum. Ama bu elbise beni buyuledi. Hem rengi, hem zarif durusu, hemen gogus altina ilistirilmis kalin-ta$li kemeri..kisacasi herseyiyle mukemmel... Harika bir yaz gecesi-davet elbisesi olur diye dusunuyorum.

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Elbise cidden mukemmel :)) Cok sik :)) benim de aklim hep straples'lerde kaliyor ama maaalesef o elbiseyi ustumde tutatacak seyler pek bir kucuk kaliyor elbiseye gore :P

    YanıtlaSil
  2. gerçeketen çook zarifbir elbise,ahh ahh şu doğum kilolarımı versemde ince vezarif bişeryler giyebilsem artık:(

    YanıtlaSil
  3. öyle çok geleni gideni olan ve bunun peşinde olan biri de değilim dir,kendi halinde sitesine izni olursa bayıldıklarım kısmına salıncakta iki kişiyi eklemek isterim sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Renk ve kumaş çok şık görünmesine yetiyor sanırım. Gerçekten hoş bir elbise. Yalnız fiziğin de en az elbise kadar güzel olması lazım. Elbisenin hakkını vermek için yani :)

    YanıtlaSil
  5. Evet ancak davetlerde falan giyilebilir. Yaz için mükemmel. Çok da seksi :)

    YanıtlaSil
  6. kesınlıkle dogru dusunuyosun:)

    YanıtlaSil
  7. MoonSun; guzelim onlari da doldurmanin yontemleri var-bilahere anlatirim ben sana:)

    Guldem; elbette listene ekleyebilirsin blogumu, cok tesekkurler sordugun icin.

    Nazo; cok haklisin canim-hele bacaklar incecik olacak ki elbise gostersin kendini.

    Lezzet Aski; bende cok begendim-yazin bir suru yer var gidilmesi gereken-diktirmeyi dusunuyorum bu renk birsey.

    Yass; ;)

    YanıtlaSil