Slikon Popo Büyütücü

4/20/2008

Ben ve cevremde ki bir cok kiz arkadasim popolarimizi eritmeye ugrasirken bazi hatun kisilerde ne yaparimda o bolgeyi daha dolgun gosterebilirim diye dusunuyor. Bu durumu anlamak ben ve benim gibiler icin zor elbette.. Herneyse- popolarini buyuk gostermek isteyenleri amazon.com'da ki bu urunu incelemeye davet ediyorum. Sizi bilmem ama resimlerde ki slikonlarin fotograflarini gorur gormez aklima Kim Kardashian'in fotograflari geldi, cin fikirliyim evet-

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Banu öldüm gülmekten. Bu ürünü kullanırsam Kim Kardashian hak getire :p Belki biraz abartmış olabilirim ama o yolda ilerliyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Ya kızlar gülmeyin ama ne olurrr. Ben de o kızlardanım. :( Maalesef ki kalçam yok ve bu bazen pek de hoş olmayabiliyor. :) Ürün gayet mantıklı bence. :)

    YanıtlaSil
  3. ya ben aıleden bılıorum cıdden bazılarının poposu olmuyo:P onlar ıcın gercekten ıdeal bısıymıs.. allah bızede boyle seylere ıhtıyacımız olacagı gunlerı gostersın

    YanıtlaSil
  4. Banu; çok şükür benimde ihtiyacım yok, güliyi mi ağlayayım mi anlamadım :))

    YanıtlaSil
  5. heh:))
    bizim okulda çocuğun biri takardı herkes bilirdi ve dalga geçerdi klendisiyle:)))
    şekerciim beni yıllar öncesine götürdüğün için çok teşekkürler:)))
    öptümmmmmm!!!

    YanıtlaSil
  6. Kardashian'lari gordukce fena oluyorum, nasilda gostermek icin arkalarina baka baka yuruyorlar :P
    Halime bin sukur diyorum onlara baka baka :)) bence herkes demeli :))

    YanıtlaSil
  7. neyseki benimde ihtiyacım yok ama bende bu aralar biraz küçültme çalışmalrı içindeyim,insanoğlu işte kimi öyle kimi böyle:)

    YanıtlaSil
  8. Nazo; ayni yoldayiz canim hic merak etme:)

    Sinem Yaman; iste guzelim olmasi bir dert olmamasi ayri:)

    Yass; aminnnnn diyorumm canim:)

    Flame; valla bende ortada kaldim, sanirim zayifi sismani, biz kadinlar vucutlarimizda illa ki kusur bulmaya bayiliyoruz:)

    Kiki; inanmiyorum demek ki uzun zamandir piyasada boyle seyler-uzuldum o cocuga simdi, o da herkes gibi yuvarlak dolgun bir poposu olmus istemis :)

    Bitter'Melish-ne guzel isim bu boyle

    Moonsun; guzelim ben Kardashian ailesi kadar rezil bir aile gormedim-Kim Kardashian'in annesi kizinin elinden tutup, zorla Playboy cekimine goturdu-sonra yetmedi kizi rahatlasin diye kendisi ciplak pozlar verdi- yani popolarini kameranin icine sokmalari az kaliyor digerlerinin yaninda:)

    Guldem; biz kadinlara birsey begendirmek zor zaten-sismanlariz zayif olalim deriz, zayiflariz, azicik popomuz kalsin isteriz-nasil birseyleriz biz boyle bende anlamadim:)

    YanıtlaSil
  9. Maşallah lopez gibi kalçam var kilo alıcam diye ödüm kopuyor.Gülmeyin ama kilo verdiğim zaman en çok popomun küçüldüğüne üzülmüştüm :))

    YanıtlaSil