Soz verdigim surmeli fotograf

4/27/2008


Surmeyi ust kirpik diplerine duzgun surmeyi basaramadigim icin yamuklugu belli olmasin diye fotografla oynadim birazcik. Takma kirpikli fotografta yakinda burada..

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Cok yakismis, gayet de duzgun. :) Ben cogu zaman sadece alt kirpik diplerime suruyorum, gunduz vakti bol surmeli gezmeyeyim diye.

    YanıtlaSil
  2. Ben de sadece iclerine suruyorum gozlerimin. Banu'cum fotografin oynanmamis, dogal isikli halini de koyman mumkun mu? O zaman nasil surdugun daha net belli olur. Cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. Waayyyy diyorum . :) Çok güzel olmuş. Ben bu kadar sürmeyi başarsam öpüp başıma koyarım.:)

    YanıtlaSil
  4. Banu benim de ilk kaşların dikkatimi çekti. hakikaten çok doğal görünüyor. fotograf gayet sanatsal duruyor. gözler zaten güzel. çok beğendim ben ;)

    YanıtlaSil
  5. Tugce; cok tesekkur ederim-kaslarimi hic almadim-aldirmadim :)

    MZ; bu fotografta bende biraz abartip surmusum zaten iyi ciksin diye, yoksa icine surup cikiyorum sokaga :) Gonderdigin email icin tesekkuler-bahsedecegim ondan burada:)

    Yasemin-ny; Yasemin'cim bu fotografi bu sekilde uzerine kaydetmisim, yani orjinali kayitli degil ama ayni gun cektigim baska pozlar var-onlardan birini eklemeye calisirim.

    Sinem; cok ugrastim canim bu goruntu icin, yani ayna basinda sur-sil, sur-sil :) Yoksa bende yamuk cekerim hep kalemleri.

    Guldem; tesekkurler :)

    Nazo; cok tesekkur ederim canim. Kaslar dogaldir, cimbiz degmemistir:)

    YanıtlaSil
  6. allahhhhhhhhhhhhh bende ıstıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm:P cok guzel gorunuyo.. kullanması nası ya ben cok becerıksızım acaba yapabılır mıyım.. gercı bu sorular coktan gectı ben hemen alıcammmm:P

    YanıtlaSil
  7. Yass; yaparsin elbette-zaten surme cok yumusak uclu, kendiliginden kayip gidiyor :)

    Tugce; valla benim kaslar gur olmadigi icin hic alinmadilar ama orman gibi olsaydi herhalde bir elimde cimbiz bir elimde ayna modunda olurdum surekli, killara alerjim var :)

    YanıtlaSil
  8. Waooww çok az kişide sürme beğenirim ama sende harika durmuş Banu'cum iyiki almışsın valla :)

    YanıtlaSil
  9. Gozler muhtesem, kim bilir kimin canini yakti bunlar :))

    Ssst sustum ben:)) neyse ama ben "surmeyi" suremeyi beceremem malesef, normal goz kalemini bile gozume sokanlardanim :P

    YanıtlaSil
  10. hafiften bi beren saatlik görüyorum:D

    YanıtlaSil