Spanglish Sandwich

4/12/2008


Eger Spanglish filmini izlediyseniz eminim Adam Sandler'in hazirladigi enfes sandvici hatirlarsiniz. Filmin senaryo yazari James L. Brooks filmde hem yapimi kolay hem de akillarda yer edecek atistirmalik bir lezzete yer vermek isteyince unlu $ef Thomas Keller'dan bir tarif hazirlamisini istemis. Tarifin orjinali burada.

Sanki dun gece ruyamda gormuscesine bu sabah uyandigimda aklimda bu sandvicler vardi. Tarifte ki tum malzemeleri buzdolabinda bulamadigim icin ufak degisiklikler-eklemeler yaptim. Sonucta gayet leziz-besleyici ve de doyurucu sandviclerimiz oldu.

Kizarmis ekmeklerin icine surulmus mayonez, cheddar peyniri, salatalik, incecik dilimlenmis domates, yesil sogan, biraz parmesan ve tereyaginda sarisi bozulmadan pisirilmis yumurta. Tarif bundan ibaret. Dilerseniz sosis ya da salam ekleyebilirsiniz.

Afiyet olsun :)

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. valla ben yumurta hiç yemem ama nerdeyse yapıp deniycem:) neyse canım biraz daha büyüsün oğluşuma yaparım ve babasına tabii:)
    buarada bende seni tanımaktan çok keyif alıyorum:) özellikle şu makyaj malzemeleri bilgilerine bayılıyorummm :)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar bende ilk defa yorum yazıyorum size ama takipteyim ellerinize sağlık süper olmuş yumurta ve salatalık beraber hiç yemedim deniyim şimdi hemen

    YanıtlaSil
  3. Sandvic super gorunuyor Banu, ellerine saglik ve afiyet olsun. Bu arada cocuk istismarina karsi bir zincirin halkasi olmaya davet ettim seni. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. waaaayyyy. açım ya şu anda, ağzımın sularını akıttı bu görüntüler . :) Ama ben bu sandwich i başka bir pazara bırakayım. Malzeme sorunum var şu anda. :)Ellerine sağlık Banu'cum.

    YanıtlaSil
  5. Banuu ben öyle sarısı bozulmamış yumurtaya bayılırımmmm :)) tarif için teşekkür ederim ve annemin yanına zıplarım. omlet istedi benim canım :))

    YanıtlaSil
  6. Simdi canim istedi desem :)) malzemeler tamam da evde sadece ekmek yok :P bizim evde pek ekmek yenemez de :(( sabahin 5'i su an, ben en iyisi bir corba falan yapayim kendime :P Afiyet bal seker olsun Banucum :))

    YanıtlaSil
  7. Adam Sandler'ın tüm filmlerini izledim, bunu da :) Ama Sandler'a rağmen yumurta yemeyi reddeden vücudum bunu yumurtasız kabul etti :) Ha dersin ki Adam Sandler yapsın, önüme koysun, yumurtalı bile yerim :)

    YanıtlaSil
  8. Allahım nefis bir görüntü bu. Keşke orjinal tarifi de yayınlasaydın. Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Guldem; bende tam aksine yumurtayi cok severim. Burada ki paylasimlarimin begenilmesi beni cok sevindiriyor, nazik sozlerin icin cok tesekkurler.

    3prenses; cok tesekkurler yorumunuz icin. Salatalik, domates-bence hersey cok yakisiyor yumurtaya.

    Nihan; en kisa surede o konuyla ilgili bir yazi yazacagim-cok tesekkurler davet icin.

    Sinem; mutlaka denemelisin canim-hele de esin Ozy gibi ekmek arasi seven bir erkekse ideal bir kahvalti olur:)

    Nazo; bende cok severim yumurtanin bu halini-ozellikle uzerine biraz tuz-sonra ekmegi bandira bandira yemek gibisi var mi-oburum ben obur:)

    MoonSun; en guzelini yapiyorsun aslinda ekmegi kisitlamakla-bizim evde de olmazsa olmazdir ekmek-nedense yemek eksik gibi geliyor o olmayinca. senin de formunu nasil korudugun belli oldu-ben daha devam ediyim ekmekleri hupletmeye :)

    Pustuklu Mama; cok tatli adam ama-sende haklisin yani:)

    Lezzet aski; orjinal tarifin linkini yazida verdim. Begenmene cok sevindim.

    YanıtlaSil
  10. Izledim bu filmi..Fotolar agzimi sulandirdi valla daha kahvalti etmedim ama ..

    YanıtlaSil
  11. Haydins;yapimi cok kolay-denersen mutlaka yaz bana nasil oldugunu:)

    YanıtlaSil