Takma kirpiklerimin ruh halime yansimalari

4/14/2008

Takma kirpiklerin hayatima girmesiyle bakislarima bir Turkan Soray taklidi havasi coktu ki sormayin gitsin.

Once komur karasi bir surme, sonra takma kirpikler... inanin bu gidi$in nereye varacagini bende cok merak ediyorum.


You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ben de bu tel tel takma kirpikleri ilk kez düğünümde takmıştım. Bakışlarımı inanılmaz değiştirmişti. Ama yapmış olduğu vurguya bi diyeceğim yok. Normal hayatta takar mısın desen; hem beceremem hem de kendimi garip hissederim... :)

    YanıtlaSil
  2. Banu, ben burada Türkan Şoray yerine senin bir takma kirpikli fotoğrafını görmeyi çok isterdim ;)

    YanıtlaSil
  3. Bana da dugunumde takmislardi benim kirpikler hem kisa hemde inatci olduklarinda kivrilmamakta israr ettiklerinden makyajimi yapan bayan takma kirpik takti..cok memnun kalmistim sonuctan ama kendim uygulamasini yapamam herhalde ,gozlerim konusunda fazla hassasim da..

    YanıtlaSil
  4. Aklima dustu simdi bunlar :) Hemen almaliyim :)
    Uzun kirpikler insani o kadar degistiriyorki.

    YanıtlaSil
  5. ya bende kafaya koydum alıcam ama senden bır resım rıca etsekk:) korkuyorum ben acaba cok mu anlasılır abartı mı olur dıye ama ama ama cok ozenıyorummm

    YanıtlaSil
  6. Hamileliğin karında çatlak oluşturması çok bilinen bir olaydır ama kirpiklerimin azalmasını hiç beklemiyordum ben:( hazırlıksız yakalandım yani ! Şimdi benden gidenler oğlumun gözlerinde, yabancıya gitmedi neyse ki...

    Artık normal kirpikli bir anneyim,anadan oğula geçti. Lazım oldukça taktırıyorum bende ama kendim yapamam heralde...

    YanıtlaSil
  7. biraz alaturka olaraktan turkan soraya bayiliyorum..
    banu eminim sana cok yakismistir surme ve kirpik
    kirpikleri kisa olanlar kirpik permasiyla verim alabilirler ama uzun olanlar sakin yaptirmasin bu sefer tamamen kivircik olup geri donuyor,nekadar ugrasirsan ugras duzeltemiyorsunda,vakti gelince kendi normale donuyor
    bende kirpiklerin bitisinde seviyorum bir yada en fazla iki takma kirpik,surmelenmissin havasi veriyor

    YanıtlaSil
  8. Banucum hiç takma kirpik kullanmadım.Yakışıcağına eminim.Güle güle kullan:))Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  9. valla bencede yakışır eminim,bu sürme ve takma kirpik olayına bende giricem valla:) çok özendirdin baksana:)

    YanıtlaSil
  10. konuyla hic alakasi olmasa da,iyi bir allik fircasi almak istiyorum ama karar veremedim bu konuda bir fikrin var mi?

    YanıtlaSil
  11. Ben de gecen yaz almıstım takma kirpikler ama hala kullanmadım. Kullanmama nedenim de kötü görünür diye degil de takmayı becerememem. Bazı bayanlar normal zamanda takınca cok belli olur düsüncesindeler. Bence kirpiklerin biraz ucundan keserek cok kocaman görünmelerini engelleyebilirler.

    Ay cok uzattım canım. Yeter bana!

    YanıtlaSil
  12. en olmadık yerde düşcek gitcek diye tik sahibi olurum ben kesinlikle takamam sanırsam :D Türkan şoray çok hoş kadın ama yaw .

    Bu arada bloğunuz çok iç açıcı ferahlatıcı böyle ellerinize sağlık :) çok keyifli dakilar geçirdim sayenizde

    YanıtlaSil
  13. Sinem; bende dugunumde takmistim ama nedense o gundenberi hic ilgim olmamisti bunlara-sanirim tek basima beceremem gibi gelmisti ama gayette guzel oluyormus yani:)

    Quentins; ah bu aralar uzerimde bir usengeclik var ki sorma gitsin-bahardan sanirim-usengeclik gitsin soz hemen takma kirpiklerim ve ben buradayiz:)

    Haydins; benimde gozlerim cok hassas-hemen kizarir-sulanir filan ama bu kirpiklerin uygulamasi cok kolay-cimbizla tik tik takiliveriyor kolayca.

    Arimayasilgisi; haklisin canim, gozler daha bir anlamli bakiyor hatta kirpiklerle;)

    Yass; canim inan bana hic anlasilmiyor-ozellikle bu tek tek olanlarin uygulamasi hem cok kolay hem de kirpiklerin arasinda kayboluyor-resim cekip yayinlamaya calisacagim-su usengecligi bir atsam uzerimden:)

    Flame; hamilelikte hormonlar alt ust oldugu icin vucutta ki hersey etkileniyor sanirim-ama kirpiklerim ogluma gecti dedigin yer cok hosuma gitti-

    Zerrin; kirpik permasina cesaret edemem ama dedigin gibi gozun kenarina 2-3 tel takma kirpik gayet hos duruyor.

    Enerji; firsatin olursa mutlaka denemelisin-buyuk fark oluyor-gerci senin gozler guzel-gerek var mi bilmem boyle extralara:)

    Lezzet Aski; tesekkur ederim.

    Guldem; ozellikle surme konusunda kesinlikle destekliyorum seni, mutlaka bir adet edinmelisin-surme kullanmaya basladigimdan beri gozlerimin parlakliginda bile degisiklik oldugunu farkediyorum-super bir icad;)

    Anonymous; kesinlikle kabuki fircalari tavsiye ederim, aslinda kabukiler genellikle mineral pudralarla kullaniliyor ama mineral olmayan allik ve pudralarla da cok rahat kullaniyorum. ELF'in sitesinde de $1'a fircalar var-hem ucuz hem de kaliteli-adres burasi

    http://www.eyeslipsface.com/depts.asp?dept_id=1079

    Rasberrypie; aslinda bu takma kirpiklerin de cesitli boylari var, mesela ben orta boy olaninda aldim boylece kesmeme gerek kalmadi, cok kisa kirpikler icinde kisa boy olani rahatlikla kullanilabilir diye dusunuyorum. Bu kirpikleri cimbizla takmayi denedin mi? Daha kolay oluyor.

    Sananeeki Bananesan; valla isim super:) Burada guzel vakit gecirmenize cok sevindim-zaten benimde amacim bu.. sevgiler

    YanıtlaSil
  14. cok sagol web sitesi icin.inanamadim ne kadar ucuz oyle,her seyi alasim geldi bir an :)

    YanıtlaSil