Turkuaz sevdasi

4/18/2008

Surada bahsettigim turkuaz ayakkabilarimla giymek icin bir seyler ararken buldum bu t-shirt'i. Aslinda aklimda beyaz ya da ucuk gri bir ust almak vardi ama sonra hic turkuaz renkte bir kiyafetimin olmadigini dusundum, bir de tshirt'u deneyince cok hosuma gitti acikcasi.

Fotograftaki konu mankeni sanirim epey genis omuzlu cunku ayni tshirt'u ben giydigimde tek omuz hafifce asagiya sarkiyor ve beden daha dokumlu duruyor.

Not: Bu blogumun 300. yazisi... 9 ay ne cabuk gecmis...

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Renge bayıldım. Eminim sana çok yakışmıştır Banu . :) Gülerek eskit.

    YanıtlaSil
  2. Ayakkabıları gördüğüm an benim bittiğim andır :)) ne şeker bir şey onlar yaaaa...

    Turkuvaz benim hastası olduğum renktir. Oğlumuda turkuvaz ağırlıklı giydiriyorum :) çokkk güzelll... Tam yazlık,baharlık çok şıkkkk

    YanıtlaSil
  3. Turkuaza bayılırım,ayakkabılarına da bayılmıştım zaten.Çok ciciymiş güle güle giy Banucum :) Güzellikler dolu nice 300 yazılara ;)

    YanıtlaSil
  4. sen bir gunde uc yazi girerken, ben uc gun dusunup bir yazi giremiyorum, helal olsun :)

    YanıtlaSil
  5. bende cok severım turkuazı..tısortte hoşmuş..300.yazında hayırlı olsun..ara sıra takıp edıyorum blogunu sevgıler..

    YanıtlaSil
  6. Sinem; tesekkur ederim-

    Flame; bu rengin cok farkli bir havasi var, insani mutlu ediyor ilginc bir sekilde.

    Sevval Elif Solmaz; tesekkur ederim, insallah bir 300 yazi sonrasinda da buradayim:)

    Compir; ilgi alanlarimizin farkliligindan kaynaklaniyor sanirim bu durum :) Bana kalsa gunde 10 yazi bile girebilirim-paylasmak istedigim oyle cok sey var ki :0

    Berrin; tesekkur ederim, insallah ileride 3000. yazida da gorusmek dilegiyle..

    YanıtlaSil
  7. Sana yakışmayacak bi renk bilmiyorum dünyada.
    Gerçekten "şu renk bana hiç gitmiyor"dediğin bir renk var mı merak ediyorum.Var mı?

    Tukuazla da fena yakarsın Banu.
    300.yazını tebrik ederim bu arada.

    Not:Amway-artıstry Kabuki fırçam geldi.Katalogda en az erkek traş fırçası kadar görünen fırça, serçe parmağım büyüklüğünde geldi.Şok oldum!Hep küçükmüdür bu fırçalar böyle, ben mi keklendim be Banu :/

    YanıtlaSil
  8. Biyo'cum olmaz olur mu kendime yakistiramadigim renk, cok varrr-mesela koyu yesil,koyu gri, turuncu, ve bordo ilk aklima gelen renkler, bu renklerde birseyler giyince, kendimi o kadar cirkin, rahatsiz ve huzursuz hissediyorum ki anlatamam :)

    Kabuki'ni gule gule kullan-su yazimda bahsetmistim ya kabukilerden;

    http://www.salincaktaikikisi.com/2007/12/kabuki-firca-ve-mineral-pudralar.html

    Orada ki fircalarin kucuk boy olaniyla ayni boyda gibiyse bence normal-diger buyuk olanlar genelde dekolte icin kullaniliyor-yuz icin olaninin kucuk olmasi daha iyi, kullanmasi daha rahat oluyor-umarim memnun kalirsin canim. Opuyorum.

    YanıtlaSil
  9. banu, turkuaza en çok beyazın yakıştığını düşünürüm.altına bir de beyaz jean pantalon al bence.
    güzel günlerde kullan:))300 yazı harika, tebrikler.acaba ben de 300.yazıyı bulabilir miyim:))

    YanıtlaSil