Marc Jacobs ve Victoria Beckham

6/30/2008



Marc Jacobs reklamlarinin yeni yuzu Victoria Beckham bakislari ve pozlariyla beni korkutmaya basladi. Bu reklamlar icin neden bu hatun secildi hala anlayabilmis degilim. Eger amac insanlari markadan sogutmaksa-oldukca basarili olduklari soylenebilir.

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Hakkatten yaa nedir bu kadının hali?

    YanıtlaSil
  2. ay hayır ya, zaten beğenmiyordum yaptırdığı estetiklerden sonra ama artık beğenmemek bir yana korkmaya başladım.korkunç!

    ayşe

    YanıtlaSil
  3. "Güzelleşmek için milyarlarca dolar ve zaman arcayan bir kadın nasıl iğrenç hale gelir"konulu tez konusu yapılmalı!

    David kurtul bu kadından!!!!!

    YanıtlaSil
  4. offf ya... bu nedir?? olmaz böyle bir kadın!!

    YanıtlaSil
  5. para vermiştir bence, ben olayım modeliniz diye.

    YanıtlaSil
  6. gerçekten çok korkutucu çıkmış..gitgide çirkinleşiyomu neee??

    YanıtlaSil
  7. Cok haklısın, zaten soguk-donuk bir ifadesi var. Cirkin barbielere benziyor.

    YanıtlaSil
  8. Ne yazik ki bu herzaman Jacobs'in politikasi oldu, ayni LV'de de yaptigi gibi, unluleri kulanarak onlari takip edenlere ulasmak icin, inan bana VB olmaya calisan, onun stilini takip eden cok insan var ne yazikki...

    YanıtlaSil