Plaj Kolyeleri...

6/30/2008

Surada bahsettigim boncuklar nihayet ne olmak istediklerine karar verdiler. Bana da onlarin dileklerini yerine getirmek dustu...

takilar3

takilar1

takilar2

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Cok gusel olmuslar..Makrame orgusu mu deniliyordu bu dugumlere..Ortaokulda yaptirmislardi bize :)iyi fikir ..Esinlenmek serbest di mi??

    YanıtlaSil
  2. www.pureabsinthe.com30 Haziran 2008 14:31

    Super olmuslar! Fakat benim asil merak ettigim attigin dugumler. Onlari nasil yaptin? bir sirri var mi=)

    YanıtlaSil
  3. Senin takılara bayılıyorum.Hepsi rengarenk.Tıpkı sen:))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş,boncuklara çok yakışmış bu düğümler ama bi açıklasan :) belki haydins gibi bende esinlenebilirim gibim geldii:)

    YanıtlaSil
  5. Çok eğelnceliler, insana enerji veriyor bakınca:))

    YanıtlaSil
  6. Evet evet makromeden yapılmış:) Bi ara bunların bileklikleri modaydı. Şeker tadında olmuşlar yine Banu ;)

    YanıtlaSil
  7. Haydins; tesekkur ederim. Sanirim oyle deniyor. Bu model kolye yapmak icin aldigim iplerin paketinden cikti-ikiye katladigim uzunca bir ipi tekrar ikiye katlayip kosesine dugum atiyoruz-boylece kolyeyi ormek icin 4 tane ipimiz olmus oluyor. Bu sekilde bir kac cesit model yapilabiliyor-internette bir bakiyim, varsa modeli mutlaka eklerim-yapmasi cok zevkli :)esinlenmekte elbette serbest :)

    Sinem; cok tesekkurler Sinem'cim.

    PureAbsinthe; sir demeyelimde bir modeli var, o modeli internette arastirip eklemeye calisacagim.

    Enerji; cok tesekkurler canim-rengarengim evet :)


    Assortiek: yapilisi cok kolay-modelini eklemeye calisacagim eger bulamazsam bir sekilde cizip eklerim :)

    Lacin; hakikaten oyle oldular-plaj icin ideal:)

    Nazo; begenmene cok sevindim Nazo'cum-o modayi yeniden getiriyorum ben :)

    YanıtlaSil