Avon-Hazır Göz Makyajı Kalıpları / kağıtları

7/30/2008

AVON


Uzun zaman once ChiChi'nin hazir goz makyaji kaliplarindan bahsetmistim. Az once ogrendim ki Avon'da bu akima katilmis. Promosyon fiyatiyla sadece $5.99'a satilan bu goz fari setlerinden cok umutluyum ve en kisa surede denemek istiyorum. Kullananlar deneyimlerini paylasirlarsa sevinirim.

You Might Also Like

3 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bunlardan Türkiye'de var mıdır acaba? İlk yayınladığında da çok hoşuma gitmişti.

    YanıtlaSil
  2. Turkiye'ye henuz gelmediyse bile kisa surede gelir diye dusunuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. EDA sharm el sheikh18 Mart 2009 00:30

    blogunun tamamını okumaya çalıstım güzel... fotoğraflarla daha da ilgi çekici olmus,gerçi beni celebrityler hiç ilgiledirmiyor ama seviyorum blogunu okumayı ayrıca da herkesin göz yapısı aynı değil uyum sağlamaz gibi geldi bana bu farlar

    YanıtlaSil