Keira Knightley'in 'The Duchess" film afislerinde ki photoshop mucadelesi

7/30/2008

21973_1_468

Yine karsimiza tarihi bir donem filmi "The Duchess" la cikacak olan Keira Knightley filmin afislerinde goguslerinin photoshopla buyutulmesine karsi cikmis. Kadinlarin vucutlarini oldugu gibi kabullenmesi gerektigini savunan Knightley bundan sonra ki filmlerinde de ayni tutumu sergilemeye kararliymis. Bu hatunu zargana baligina benzetmemden oturu bir turlu sevememistim ama bu tutumuyla gozume girmeyi basardi. Bir de artik tarihi film karakteri rollerini oynamaktan kurtulsa da normal kiyafetler icinde nasil rol yaptigini, neye benzedigini gorebilsek diye dusunuyorum{Bend It Like Beckham'i saymiyorum}

21973_2_468

Bu fotografta Kral Arthur filminin afisleri icin gogusleri photoshopla buyutulmus halini goruyorsunuz-Gayet gereksiz bir caba oldugu ortada sanirim...

The Duchess @ Yahoo! Video

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Banu şu header'larına bayılıyorum. Nasıl yapıyorsun?

    YanıtlaSil
  2. Kullandigim resimleri www.glitter-graphics.com/'dan bulup www.picnik.com resim sitesinde duzenliyorum. Hepsi bu :)

    YanıtlaSil
  3. zaten itici bir kadın. photoshop olsa ne yazar :P niye devamlı bu kadını her filmde oynatırlar anlamam...

    YanıtlaSil
  4. bir kadının göğsü için filme seyirci çekme mantığı yapımcı açısından da gurur kırıcı olmalı ama nerdeeeee...

    YanıtlaSil
  5. Isimsiz; ayni fikirdeyim:)

    Flame; Hollywood duz mantik isliyor iste :)

    YanıtlaSil