Patchwork Mobilyalar

7/30/2008

vienna1

chesterfield2




Cesitli kumaslarla yapilan Patchwork'un gozleri yoran bir yontem oldugunu dusunmustum hep, ta ki Squint'in mobilyalarini gorene kadar. Birbiriyle bu kadar alakasiz desenler ve renkler ancak bu kadar guzel kombin edilebilir. ENJOY!

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. inanmıormmmmmm,tam ama tam benlikkk!hiçbir rengin hatrı kalmamış olur odamdaa,harikaaaa ötesii.Nasıll mutlu mesut uzanır kitap okurum ben o koltukta yaa :)

    YanıtlaSil
  2. böyle güzel patchworkler olunca bayılıyorum bende,hatta kışa çok basit bir teknikle yapılan patchwork bir yatak örtüsü yapıcam:)

    YanıtlaSil
  3. Patchworke bende bayılıyorum. Annanemin evinde bol bol yorganlar vardı eskiden :) Ama koltuk hiç aklıma gelmezdi, bayıldım. Yatak odama alıyım bir tane :))

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok harika kombinasyonlar yapmışlar ve ayrıca koltukların modellerine de bayıldım özellikle daha kullanışlı olacağını düşündüğüm ikinci koltuk çok hoşuma gitti bir de çekmeceli dolap tabiki.süper bir fikir.ben kesinlikle evime böyle bir şey almak veya yaptırmak isterdim..güzel bir fikir oldu benim için de teşekkür ediyorum:):)renk geldi resmen bugünüme,içim açıldı:)

    YanıtlaSil
  5. En cok aynayi begendim ...yorucu oldugu kesin ama duz renklerin arasinda tek bir parcayla kombin edilirse cok hos olur sanirim:)

    YanıtlaSil