Pembe'nin her tonunu seviyor ve istiyorum!

7/28/2008

Pembe rengi sadece kucuk kiz cocuklarina yakistiran zihniyete inat unlu modacilar pembenin tum tonlarini 2008 yaz koleksiyonlarinda doyasiya kullaninca mest olmamaK mumkun mu? Yok bu renk illa ki 0-12 yas grubuna hitap ediyor diyorsaniz da en azindan pembe bir canta, kolye ya da parmak arasi terlikle pembe ihtiyacinizi tatmin edin- edin ki bu rengin ruhu iyilestirici etkisinden mahrum kalmayin. ENJOY !

pink-trend-resort2009-01
Behnaz Sarafpour, Givenchy, Giorgio Armani, Jenni Kayne

pink-trend-resort2009-04
Donna Karan, Isaac Mizrahi, Marchesa, Louis Vuitton

pink-trend-resort2009-03_0
Michael Kors, Celine, Isaac Mizrahi, Thakoon

pink-trend-resort2009-02
Louis Vuitton, Réyes, Temperley London, Michael Kors

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. he he bu sezon zeyneple bir ornek pembe giycez desene :)) allahtan severim pembeyi...

    YanıtlaSil
  2. Bol bol pembe giyilsin herkes şeker gibi gezinsin pembe mutlulukmu veriyo nedir yada bana şekeri hatırlattığı için mutlu oluyorum ve seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Pembe demek mutluluk demek,Bende bayılıyorum pembeye,hemde kıs rengi :P

    YanıtlaSil