Salon dekorasyonu fikirleri

7/25/2008

Candy_coloured_living

Edit: $imdi farkettim, bu resimde ki pembe puf'tan bende de var. TIK TIK.

IH0502-55

p991

IH0606-40

monochrome_living_room

pg88

yellow-living-room120


Renkli-civil civil mekanlari cok seviyorum ama bir sure sonra o renkler gozumu yormaya, uzerime gelmeye basliyor... Sorunluyum sanirim...

Salonunu dekore etmeye ugrasanlar icin bu resimler umarim biraz da olsa yardimci olur.

Hafta sonunuz super gecsin!!!

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. aaaaa karar veremedim:)))
    ben de seninle aynı fikirdeyim eme beyaz da sanırım çok kir gösterir???aaaa aklıma ne geldi:)
    "BÜTÜN RENKLER AYNI HIZLA KİRLENİYORDU BİRİNCİLİĞİ BEYAZA VERMİŞLER"özdemir ASAF
    aklıma geldi yazdım:)
    öpüyorum KOCAMAN!!!

    YanıtlaSil
  2. ya hepsi güzelde benim salonumda olmalı kitaplarım yane büyük bi kitaplık olmalı ama boğmamalı salonu bunlarda çok güzelmiş beee :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel,ben salonumu bembeyaz döşemeyi planlıyorum.Belki birde toz pembe ve gümüş rengi katabilirim.

    Resimlerdekileri oturma odam için düşünebilirim ki çok renkli cıvıl cıvııl :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba;
    salon dekarasyonlarının hepsi çok güzel bir türlü en çok hangisini beğendiğime karar veremedim ama sanırım renkli şeyleri çok seven biri olarak en renkli olanlarını tercih ediyorum özellikle pembe puf koltuğu olan salonu çok sevdim:)beyaz da güzel elbet ama benim tercihim değil sanırım.kullanımının çok zor olduğu kanısındayım özellikle çocuklu bir evde:)

    YanıtlaSil
  5. Bir aile dostumuzun kızı bostona taşınıyo da orada olsaydın sana onunla küçük bişey yollayacaktım:(
    Çoooooooook tatlısınnnnn!!!! teşekkürler:)
    öptümmmmmmmmm:)

    YanıtlaSil