Ekose Desenli Trençkot

8/28/2008

Image Hosted by ImageShack.us

Asagida ki yaziyi gormezden gelebilirsiniz. Ekose desenli trenckot fikriyle birlikte Sonbahar'a hazir oldugumu hissetmeye basladim. Bir kumas parcasina sattim 'Yaz'i. Bana guven olmaz.

Kaynak:YesStyle

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bende satarım valla, hem sonbahar da çokk güzel :))

    YanıtlaSil
  2. şu taklit olayını duyup bakmaya gelmiştim.Çok şaşırdım doğrusu.
    Sonra dolaşayım dedim bu pardesüyü görünce gençliğim aklıma geldi,1970 yılında aynısından giydim,kolları düzdü yalnızca ,öğrencilik albümümü bulsam da resmi göstersem demek geldi içimden

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiiiiş,kaç sezondur trenckot almaya çalışıorum bi türlü kısmet olmuo,bu sezon alıcam işallah bunun kadar şirin bişey bulurum umarım:)))

    YanıtlaSil
  4. Ilkay; :) bende...

    Flame; isin ucunda cici birseyler olsun yeter ki dimi :)

    Nalan; Yorumunuz icin cok tesekkur ederim. Buna benzer birseyi 70'lerde giymis olmaniz ne buyuk tesaduf-kiyafetlerde eskiye ozlem devam ediyor anlasilan...

    Babegazelle; bende bulurum umarim, bir de krem rengi olsun lutfen:)

    YanıtlaSil