Eve donus...

8/25/2008

"Kizgin kumlardan serin sulara" temali tatil planimiz "Manhattan'da yazin son gunleri" temali seyahat fikri karsisinda ezik kalinca bize yine New York yollari gozuktu. Bundan once ki New York gezilerimizde harikaydi ama bu sefer bize eslik eden gercek NewYorker'lar olunca kisitli vaktimizi cok tutumlu kullanip harika yerleri gezip-tadini cikarma imkanimiz oldu.

Oyle cok yuruduk, oyle cok eglendik, oyle guzel seyler yedik ve oyle guzel yerler kesfettik ki bir yaziya herseyi sigdirmam zor olacak gibi. Hem zaten hala yorgunum, bana birazcik daha musade. Simdilik Hudson nehri kiyisinda gun batimini izlerken goruntuledigim bir kac fotografi ekliyorum. Daha fazla hikaye ve fotograf en kisa surede burada !

Hepinizi cok ozledim...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Biz de seni özledik :)

    New York çok güzel bir şehir.

    YanıtlaSil
  2. hosgeldin banuu..
    manhattana 3kere gittim ama hala dogru durust nereye gidilir nerde ne yenir bilmiyorum..yazini merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Ooo ne güzel gezmissin, fotolar süper, yeni haberlerini bekliyourm:)

    YanıtlaSil
  4. Yediğin içtiğin senin olsun, ne gördün onları anlat :) Fotoğrafların çok başarılı biliyorsundur herhalde, bayıldım hepsine.. Sondan 2. fotoda özgürlük heykeli olmasa bir istanbul fotoğrafı sanacağım! Çok değişik bir açıdan çekilmiş..

    YanıtlaSil
  5. banu hoşgeldin, sen şimdi nereleri gezdin dolaştın bol bol fotoğraflar bekliyoruz artık.

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin:) Devamını bekliyoruz:))

    YanıtlaSil
  7. Fotoğraflar nefiss.
    hoşgeldin, dinlen ve yaz. Bizde görelim :)

    YanıtlaSil
  8. Anne ve Bebisi; ozlenmek guzel :) NY harika bir sehir gercekten..

    Zerrin; inan bana bende bilmiyordum canim ama bu sefer dogma buyume NY'lu bir arkadasin pesine takildik-super oldu :)

    Girls on Blog; cok mutlu oldum :) ozlenmek guzel birsey...

    Nergisce; haberleri yazdim canim-resimleri begenmene sevindim.

    Leyla; makinanin ayarlarini dogru kullanmayi ogrendim sanirim sonunda. O resmi goren herkes ayni yorumu yapti biliyormusun-Ozgurluk anitini cikarinca al sana Istanbul :)

    Guldem; hosbuldukkkk:)

    Yeliz; yavas yavas anlatmaya basladim canim :)

    Kirpikteki Gozyasi; devami geliyor :)

    Flame; dinlendim sayilir-artik yazmaya devam-cok ozlemisim burayi...

    YanıtlaSil