evlenme teklifi icin 'marry me mug'

8/29/2008

Bence kafe isletmecileri bayan musterilerine sicak icecekleri bu fincanlarla servis etmeli. Ba-yil-dim !!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Fotograflar:KnocKnockDesign

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. baaa yıııııll dımmmmmm :)

    YanıtlaSil
  2. ya gerçek mi bu böle bişey mi var.Yaaa banane ben de istioruuum,gerçeğini takamayanlara(bknz.ben:)) özellikle hitap edio bence heves alma bakımından süper süperr

    YanıtlaSil
  3. Banu, bu bardaklardan Derya Baykal programında yaptı. Takdir edersin ki orijinaline pek benzemedi.

    YanıtlaSil
  4. Guldem; cok ciciii degil mi :)

    Babegazelle; bende istiyorum ama sitede satisi yapilmiyor maalesef :(

    Nihan; Derya Baykal elmadanlik yaptigindan beri O'ndan herseyi beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. evli barkliyim ama istiyorum,bayildimmm,simdi adresine bakacagim burda bulabilirmiyim acaba

    YanıtlaSil
  6. Nefis birşey buuuu! Bizim şirketimiz bardakta üretiyor bir deneme yaptırayım olursa söz hepinize göndereceğim ;)

    YanıtlaSil
  7. Nergisce; gercekten oyle :)

    Zerrin; bulursan haber ver olur mu? Bende istiyorum :)

    SevvalElif; olursa super olur :) mutluluk:)

    YanıtlaSil