kelebek kolye

8/28/2008

Image Hosted by ImageShack.us

"Gormemis NY'a gitmis" gorgusuzlugu yapmak istemiyorum ama orada buldugum kelebek kolyemi paylasmazsam cat diye catlama ihtimalim epey yuksekti. Hem asagida bahsi gecen yedek blog'umun adina{en guzel takilar ve mucevherler} ve icerigine biraz katkida bulunmus olurum fena mi?

Hikaye basit ve kisa. Biz NY sokaklarinda "taksiye binmeyecegiz" inadiyla dolanip dururken genc tasarimcilari desteklemek icin duzenlenmis bir sergiye dustu yolumuz. Orada buldugum bu kelebek kolyeyle kilitlendik-ve netice itibariyle kendisi benim oldu. {"benim oldu" lafini kullanmayi cok seviyorum-cok rahatlatici bir anlatim tarzi} Kolyenin tasarimcisi seker insan Amy'nin ETSY' de ki dukkani icin AMYETSY 'i tikliyoruz! Enjoy !!

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. kolye çok güzel ona laf yok ama,bence şu genç tasarımcıları destekleme sergisi olayı daha güzel,keşke böyle organizasyonlar Türkiye'de de olsa da ben de benim takıları sergilesem orda :)))

    YanıtlaSil
  2. kolye harika..
    yedek blogunda harika:)))
    siteni degil 1 yil daha da oncesinden takip ediyorum,niyeyse hic taki sitesi diye adlandirasim gelmiyor

    YanıtlaSil
  3. Ooofff cokk hoss kolye:) Iyi gunlerde tak B.cum:)
    Benim oldu lafi benim de hosuma gidiyo..hani mucadele edildi ve sonunda benim oldu ...zaferrr!:) gibi

    YanıtlaSil
  4. Cok guzelmis ya oldum bittimmm!!Taki malzemeleri alirken birkactane de kelebek aparati aldim ona benziyor ama senin ki cok daha guzel..Hemen etsy'ye bakayim :)

    YanıtlaSil
  5. kolye cok guzel gercekten iyi gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canım pek tatlı bişi:)

    YanıtlaSil
  7. Kelebek figürlü herşeye bayılırım. Çok güzelll

    YanıtlaSil
  8. banu kolyen çok cici iyi günlerde kullan. benimde bir an gümüş sivrisinek ve kelebek kolye uclarımı kullanasım geldi. Bir ara herkes takıp duruyordu sinir gelmişti rafa kaldırmıştım:) sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Üzerinde kelebek olan herşeye bayılırım,bu kolyeye olduğu gibi.Harikaymış Banucum iyi günlerde kullan.Benimde uğur kolyem bir kelebek ve hiç çıkarmıyorum boynumdan,umarım bu kolyede sana uğur getirir ;)

    YanıtlaSil
  10. Babegazelle; keske olsa dedigin gibi. Ortaya cikmayi bekleyen senin gibi bir cok yetenek var ulkemizde.

    Zerrin; yanlislik olmus-malum sadettin polat'in yuzlerce spam blogu var, takip etmesi zor hepsini :)

    GirlsonBlog:Tesekkur ederim. O laf cok guzel, acaip rahatlatiyor insani :)

    Haydins; Etsy'de ki dukkaninda goremedim bu kelebekli'den ama Amy'ye yazarsan sana yardimci olabilir.

    Serrose; tesekkur ederim :)

    Guldem; sagol canim :)

    Flame; cok narin duruyor kelebek figurlu takilar-cok seviyorummmm onlari :)

    Yeliz; begenmene cok sevindim. Sivrisinekli kolyede ilginc olur aslinda-fotografini paylasirsan sevinirim :)

    SevvalElifSolmaz; umarim oyle olur canim :)

    YanıtlaSil
  11. çok beğendim kelebeklere zaten bayılıyorum bu da çok zarif bir kolyeymiş. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil