yagmur botu

8/29/2008

Image Hosted by ImageShack.us

Sonbahar'a bir yagmur botu yeter mi?
Yetmez ! Daha fazla, hep daha fazla !!

Fotograf:Lori'sShoes

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ya bu bana yapılmaz ki ama, çok büyük bi haksızlık!
    haftalardır yağmur botu diye sayıklıyorum (ortada yağmur da yok, ama olsun elbet bigün gelecek).
    arkadaşım ingiltere'den yollayacaktı, hem çok ucuzmuş orda hem de modeller süpermiş.. ama kargo için biraz fazla büyük. bide çalınır mı acaba dedim? içinde yağmur botlarım olmadan paketim yola çıktı, çok üzgünüm...

    YanıtlaSil
  2. ne olacak bizim bu halimiz:) birde senin şu bizi gazlaman yok mu:)

    YanıtlaSil
  3. Lale; Nine West'te bu sezon bu botlardan cok olacak. Benim aldigim kirmizi olanlar gecen sezon'dan kalma. Eminim bu sene daha cicileri satilir Turkiye'de ve sende yagmur botlarina kavusursun :)

    Guldem; yasasin alisveris diyor ve susuyorum :))

    YanıtlaSil
  4. YETMEZ:))
    ben agustosta yagmur botuyla gezdim usudum bile...simdi eylulde yagmur bekliyoruz,yoz yaz gelecekmis
    yagmur yagsada anneli kizli botlarimizla gezsek

    YanıtlaSil
  5. Burada da cok yagmur yagar sonbaharda alsam giyebilirmiyim acaba cok sirin bir sey gordum bir yerde ama giyebilecegimden supheliyim :)

    YanıtlaSil
  6. Zerrin; ne zevkli olur simdi anneli-kizli bu sirine yagmur botlarinin icinde dolasmak-ozendim size:)

    Haydins; ben gectigimiz sene iki defada olsa giyebildim. Gorundukleri kadar rahat degiller ama paca islanmasi, camurlanmasi derdi olmuyor hic.

    YanıtlaSil
  7. Yaaa bunlar harikaaaa..
    Hem de rengi de koyu olduğundan, ciddi yerlere de giyilir. Artık ne kadar ciddi olunabilirse?

    YanıtlaSil
  8. ciddi degil ama cok seker olunacagi bir gercek:)

    YanıtlaSil
  9. ne zamandır bacağıma dar gelmeyecek bir yağmur botu arıyorum.ama denediklerimin hepsi bacağımı sıktı.Kilo olunca haliyle kasıyor:)bir tek yerde bu yandan tokalılara rastladım onunda deseni güzel değildi.yandan tokalı olanlar konusunda bir fikriniz varmı?nereden alabilrim?yada nereden getirtebilirim?

    YanıtlaSil