yedek blog

8/28/2008

Hani olurda bir gun Blogger'in kafasi birseye bozulup yazilarimi silerse diye dusunmus oldugunu tahmin ettigim zeka kupu bir insan evladi yazdiklarimi gunu gunune arsivleyen bir blog acmis. Ayip olmasin diye de her yazinin sonunda link vermis buraya ama benim blog coktannnn O'nun blog olmus-yazilarim kisiliksiz birer spam topluluguna donusmus bile.

You Might Also Like

27 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. aa deli mi ne? çok komik son yazın da çıkmış :)

    YanıtlaSil
  2. Çok komik yaa. Sen nasıl keşfettin bunu peki? Belki bizlerin de vardır yedek bloğu bi bakalım. :) Şaka gibi cidden. Yuh

    YanıtlaSil
  3. :)inanmıorm,senin bu yazına bile link wermişşş!
    ay ne cins insanlar waryaa,çok enteresann!

    YanıtlaSil
  4. Aa bu kadar olur yani deli mi ne??son yazin bile var..Birileri otomatige baglamis bence..Amac nedir ki anlamadim ben..

    YanıtlaSil
  5. icimden gelen herseyi Azumi soylemis :)

    YanıtlaSil
  6. Bloggera blogu spam diye bildir direk siliniyor ayrıca açılmış değil bu senin RSS'den otomatik çekiliyor yani :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yazıyı da almış ya, komedi resmen

    YanıtlaSil
  8. banu, buna benzer durumlarla çok karşı karşıya geliyorum özellikle forum siteleri benim haberleriminde çoğunu kopyalıyor. Bunların amacı hit başka birşey değil. Örneğin bundan ayrı bir de bloguma küfürlü yorumlar bırakan davalı olduğum kişi de blogumun ismime benzer bir blog açıp haberlerimi kopyalıyordu.Amacı ise beni huzursuz etmekti. Google'a şikayet ettikten ve dava açtıktan sonra site birden kapandı:)Gereken uyarıyı katı bir şekilde yaparsan elini vicdanına koyacaktır sanırım, geçmiş olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. blogunuzda yazdiginiz herhangi bir metni google da arayin bakin karsiniza ne cikiyor. Tabi Allah'tan archive.org diye bir site var da o yuzden kim daha eski ve orijinal anlamak mumkun. Bu benim de basima gelmisti. sonra copy paste yapmaktan bikmis anlasilan...

    YanıtlaSil
  10. Pes.Son yazıya kadar kopyalamış.Hayır insan bi utanır,bi ders alır..

    Tanıdığın biri olmasın bu ?

    YanıtlaSil
  11. Hiç böyle birşey duymamıştım!!! Çok çok ilginç!! Bariz senin emeklerini kullanip, reklamdan para kazanmayı amaçlamış. Hakikaten nasıl farkettin? Bir keyword arayıp kendi blogunu buldun herhalde.

    YanıtlaSil
  12. AAAaa ohaa yanii..millet sasirmis artik!! ama bence de direk otomatige baglamislar.adama kufur etsen o da cikicak:))

    YanıtlaSil
  13. Yuhh artık daha neler.. Terbiyesizliğin geldiği son nokta.

    YanıtlaSil
  14. alla alla... şaştım kaldım, nasıl bir şey ki bu??? ama bu sanki başka bir şey gibi duruyor, yani eğer kopyalama olsa bu yazıyı da kopyalamış, aklına şaşıyım....

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar,ben supprusstakı, saadettin beye (kendime saygıdan bey diyorum)ben aylar oldu silmesini yazmıştım, sanıyorum sadece yeni eklediklerimi otomatikten çıkarmış, önceden aktardıklarını bugünde gördüm, maalesef silmemiş, dediği gibi üç tanede değil onlarca blogu var... (Kendisi arkadaşları ile tatilde gezerken bizim sırtımızdan para kazanıyor) iyi sabahlar

    YanıtlaSil
  16. ohaaa çüşş derler bizim oralarda kusura bakma.yasal bir engel yok mu yahuu buna? yazışmalarınız da inanılmaz adam utanmazın biriymiş

    YanıtlaSil
  17. Bir arkadaşım sitesi bu türde üstelik link bile vermeden izni olmadan yayınlandığı için 7.5 milyar tazminat almıştı.Sanırım bu caydırıcı olur Saadettin Bey için.

    YanıtlaSil
  18. koptum resmen iyiki okumuşum sonlardaki yorumları, bu nasıl bir şey yahu. utanmasa yaptığı şey için bir de teşekkür isteyecek, yuh artık şaka gibi.

    YanıtlaSil
  19. Saadettin Bey'in yorumarını 2 defa okudum. Acaba ben mi yanlış anlıyorum diye ama ne yazık ki doğru. Yuh artık yüzsüzlüğün bu kadarına !!!

    YanıtlaSil
  20. Bu blog sirf reklamlardan para kazanmak amacli yapilmis. Bu blogger, bence blogger'a bildirirsen suspended yapabilirler adamin hesabini. Youtube'de yabanci dizi yukleyen cogu kullaniciya yapiliyor bu.

    Ben bir de google'da arama yaptiginda baska arama sitelerine yonlendirince sinir oluyorum. Ozellikle Turk sitelerinde cok oluyor. Bazi reklamlarini merak etsemde sirf gicik oldugum icin tiklamiyorum!

    YanıtlaSil
  21. Nilly; Google adsense, blogger ve google olmak uzere her yere gerekli sikayetleri yaptim. Sikayetlerin incelenip isleme koyulmasi 48 saati buluyormus. Umarim bu konu en kisa surede kapanir.

    YanıtlaSil