{Angelina Jolie yine-yeniden hamile}

11/26/2008

1

US Weekly ve In Touch dergileri Angelina'nin dorduncu biyolojik cocuguna hamile olduguu iddia etmis!

Dedikodu dergilerinde cikan her habere inanmam ama konu Angelina Jolie'nin 3 aylik hamileligi olunca inanmamak icin bir neden goremiyorum. Hatunda ki yavrulama hormonlarina hayranim!
fotograf:dailymail.co.uk

You Might Also Like

19 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ben nedense Brad Pitt'in resimdeki haline takildim. Bakkal Rasim Efendi..

    YanıtlaSil
  2. Bu doğru haber. Ben şimdi Amekikadan geldim ve orada Jolie sinamada daha az çalışacağını söyledi. Çocuklara daha fazla bakabilmek için.

    YanıtlaSil
  3. eeeh yok artık.
    maşallah bizim çatıdaki martılar gibi her bahar pırt pırt :)

    YanıtlaSil
  4. yok canım daha neler.maşşallahh valla...

    YanıtlaSil
  5. Ben de akşam üstü radyoda duymuştum :)

    YanıtlaSil
  6. nolur doğurmasın artık...
    O şişmanlayıp, zayıfladıkça ben bunalıma giriyorum:)

    YanıtlaSil
  7. maşallah Allah daha da versin ne diyelim olmayanlara da versin ihihi:) ama çok güzel kadın bitane daha doğursa güzelliğinden bişey kaybetceğini sanmam

    YanıtlaSil
  8. çıldırmiş olmalı derim ben :)) zor iş yaw,ben bir tane doğurdum yetti valla :))

    YanıtlaSil
  9. onun yerinde olsaydım bende çok çocuk yapardım.. çünkü bir sürü çocuğu iyi şartlarda büyütecek maddi olanaklara sahip.. tabii manevi olanaklara da sahip ki bu kdr çok çocuk yapıyor, sevmeyen bakamayan yapmazdı :D

    YanıtlaSil
  10. Bu kari da bi zaman sonra dogu'daki bazi insanlarimiz gibi 40 cocuklu gorebiliriz, gerci bu sayede bi omur para icinde yuzer.. :P

    YanıtlaSil
  11. hasta mıdır nedir ya, gitsin tedavi görsün. kendini tavşan sanıyo heralde

    YanıtlaSil
  12. yok artııkkk!!! şok!
    ailenin şuanki hali idealdiiii
    ikizler
    sarı kafa
    çikolata
    çekikgöz 1-2
    belki bi tane de tek erkek yaparlar
    herşey öyle mükemmel ki bu da erkek olur kesin
    varyasyon delisi midir nedir bunlar anlamadım ki...

    YanıtlaSil
  13. ya bana fenalik geldi angelina'nin hamilelik haberlerinden, o yorulmadi :) masallah ne diyim...hic bana gore degil :p

    YanıtlaSil
  14. Bir yerde daha okumustum, sasirmadim valla..Para var imkan var dogursun valla..Belki dogurdukca cirkinlesir diyorum ama yok valla ayni :)

    YanıtlaSil
  15. Maşallah diyorum tüm ömrünü hamile olarak geçirmeye niyetli sanırırm :)

    YanıtlaSil
  16. O değil de o pantolon nedir o gömlek nedir öyle ya?

    YanıtlaSil
  17. aaa aaa vıcık vıcık çocuk her tarafları bee...

    YanıtlaSil
  18. Mart kedisi kıvamında..
    By pitt delirmiştir.(çocuk istemiyormuş daha fazla)

    YanıtlaSil
  19. Evlenmeden "yavulamayi iyi biliyor". Ama is evlilige gelince yok...

    YanıtlaSil