{gumus taki modelleri}

11/26/2008

Picnik collage1

Picnik collage

Altin ve altin rengi takilarin verdigi agir-oturakli havayi seviyorum!
Bu yuzden gumus'e olan ilgim kaybolmustu..derken bu siteyi buldum!
Tasarimlar cok modern-cok havali!

Istesem benim olur muydunuz?


You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bilekligi begendim..
    Senin sevdicegin yapar belki bir guzellik canim :)Yeni yil hediyesi :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şık takılar.Bu arada mevlananın sözünü buraya(yorum köşesine) koyman o kadar güzel olmuş ki!
    takı markasında chanelimsi bır logo mu var:)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle çok güzel takılar. Kararma problemi var sadece ama kolayca halledilir.

    YanıtlaSil
  4. Aa, siteye baktım, bunlar paslanmaz çelikmiş :) Kararmaz o zaman daha güzel

    YanıtlaSil
  5. 2007 senesinde altinbas ya da atasay'in bunlara benzer bir serisi vardi, Mevlana'dan sozleri eski yaziyla gumus kolyelere dokmuslerdi, cok guzeldi.

    YanıtlaSil
  6. haydins; bu sene ki hediye kotami cok doldurdum-ama hala umitliyim :)

    esra; evet, sanki chanel logosunu andiriyor. Mevlana'ya hayranim!

    ferulago; cok dikkatsizim ben! Simdi bende baktim paslanmaz celik diyor :) Duzeltme icin tesekkurler :)

    ayse; bilmiyordum oyle bir koleksiyon oldugunu. Nasil guzel olmustur kimbilir!

    YanıtlaSil
  7. çok ince tasarımlar, insan izlerken bile zevk alıyor.

    YanıtlaSil
  8. ne kadar modern gümüş modelleri bunlar. Paylaştığınız için çok teşekkürler. Sanırım oldukça ağır ve pahalı olmalılar en azından buradan öyle görünüyorlar...

    YanıtlaSil