{H&M Ilkbahar 2008}

11/29/2008

h&m

H&M'in tasarimlarina bakmak bile beni heyecanlandiriyor! 
Kimbilir onlari denemek nasil zevkli olurdu..
Yakin bir sehirde varligini {gec olsada} kesfettigim H&M magazasini ziyaret etmek icin sabirsizlaniyorum!


Bu aralar pek hosuma giden zebra desenini tasarimlarinda kullandiklarini gormek mest ediciydi ama neden tulum? Bana yakismiyor demistim oyle degil mi? Selvi boylu degilim ki yakissin!
Tulum konseptini moda dunyasindan silmek istiyorum! 

kolaj: julia.blogg.se, fotograf: mode.feber.se

You Might Also Like

3 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bende tulumları silmek istiyorum. kıyafetler çok güzel, rahat ve özgür...

    YanıtlaSil
  2. ay çok fena bir konuya değinmişsin, senin yakın bir şehrinde h&m var, bizim uzzak bir ülkede..
    çok mutsuzum!

    YanıtlaSil
  3. tubi; evet evet, tulumlar ciksin artik hayatimizdan:)

    uyuzcadi; h&m en kisa surede Turkiye'de magaza acsin!! Istiyoruz! :)

    YanıtlaSil