{Leona Lewis in Philosophy}

11/30/2008

leonalewis

Leona Lewis ozel hayati duzenli, akli basinda, partiden partiye kosmayan, ve sifir beden olmak istemeyen nadir unlulerden birisi.
Ayrica sesi de cok guzel! Beyonce gibi ciglik atmak yerine gercekten sarki soyleyebiliyor. 

Bu elbiseyi oyle guzel ta$imi$ ki podyumda ayni elbiseyi giyen model yaninda silik kalmis!
Fiyonklu sac bandi ve siyah kemer kullanarakta tasarima daha sevimli ve yasina uygun bir hava vermis.

fotograflar: celebutopia.com, style.com

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Çok güzel yorum verdiniz! Sizde katılıyorum.

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim Karen Hanim. Burayi okudugunuz gormek beni cok mutlu ediyor. Sevgiler gonderiyorum..

    YanıtlaSil
  3. leona hakkını vermiş yani üst yaka ve bel kısmı özellikle daha iyi duruyor.

    YanıtlaSil
  4. Elbiseyi beğenmedim ama modelin çorapları güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  5. yeliz; kesinlikle! Elbisenin icini doldurmus adeta :)

    moda cadisi; o coraplari gorunce benim de icim gitti ama bu elbiseyle olmamis. Daha tarz bir elbiseyle guzel olabilirdi.

    YanıtlaSil