Mavi Renk rimel trendi

11/30/2008

mavirimel_1
mavirimel_2
fotograflar: style.com

Rimelsiz bir makyaj dusunemiyorum!

Uzun zaman once kullandigim mavi bir rimelim vardi. Zamanla unutuldu. Sanirim renkli rimeller konusunda cesaretimi kaybettim. Simdilerde siyah ve koyu kahverengiyle yetiniyorum. 

Sizi bilmem ama fotograflarda ki mavi kirpikler benim icin cok fazla. 
Ust kirpikler siyah ve sadece alt kirpikler mavi rimelle boyansa daha hos olabilir. 
Siz ne dersiniz?

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Sondaki resimdekim kıza daha hafif uygulanmış ancak böyle güzel olur.Çok aşırı sürülürse abes kaçar.Üst kirpikler siyah alt kirpikler mavi birde uyumlu bir mavi rimel çektik mi harika durur bence...

    YanıtlaSil
  2. wuu süper makyajlar.. ben neredeyse hiç siyah rimel kullanmıyorum.. Bu rimellere yakın mavi rimel (ama lacivert değil),yeşil ve mor kullanıyorum:))) Delilik mi bilmiyorum ama siyah kullanmaya alışkın hiç değilim...Yıllardır aynen devam ediyorum..Kahverengiyi ise hiç denemedim..

    YanıtlaSil
  3. Bence renkli gözde özellikle yesil gözlerde daha güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. ben altüst alıyım canım :)) benimde mavi rimelim bitti yarın yenisini alıciim :) bu resimdeki ton çok güzel ama ben biraz daha koyu tonunu daha rahat kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  5. rimelleri es gectim..acaba nermin saclarini fotograftakiler gibi ormeme izin verir mi..

    YanıtlaSil
  6. Sagir kedi; haklisin, asiri surulunce guzel durmaz. Eyeliner'de siyah olsun bence, daha hos olur.

    ccc; bak bunu bilmiyordum. Yesil rimel'de hos olur aslinda. Kahverengi rimel dogal duruyor, tavsiye ederim.

    raspberrypie; kesinlikle! ela gozlere de yakisiyor.

    guldem; lacivert seviyorsun sen demek ki. Mavi rimel kullanmayan bri ben varmisim galiba :)

    zerrin; ordurse sahane olur aslinda fistik :)

    YanıtlaSil
  7. Sephora'nin bir tane turkuaz rengi var, cok cok guzel duruyor, ben sik sik kullaniyorum!

    YanıtlaSil
  8. Eskiden benim de mavi ve yeşil rimelim vardı, modaydı demek ki bir aralar. Sonra da bir ara kahverengi kullanmıştım, mavi-yeşil abartı, kahverengi fazla natürel. Siyah en ideali galiba

    YanıtlaSil
  9. Philosophique; Sephora'dan sanirim en son 1,5 yil filan once alisveris yapmistim, tekrar zamani geldi galiba :) bu arada blogunu gezdim, cok begendim!!!

    ferulago; kahverengiyi far kullanmadigim zamanlarda suruyorum, ama far kullanirsam kahverengi hic gostermiyor kendini, siyah sart oluyor. Dedigin gibi bir ara renkli rimeller moda olmustu. Hepimiz kapilmisiz o akima anlasilan :)

    YanıtlaSil
  10. Biz daha lisedeyken boyle bir moda vardi sanirim..Ama ben o zamanda katilmamistim bu akima simdi de almayayim..Kirpiklerim cok duz zaten ok gibiduruyorlar rimel surunce sinir oluyorum..

    YanıtlaSil
  11. turkuaz rek kullanıyordum bi ara sadece kirpik uçlarına.

    YanıtlaSil
  12. benim estee'den 2 tane var, mavi ve yesil olmak uzere. siyah da kullaniorum, ama daha cok bu iki renk. tabi bu kadar dramatik bir gorunum olmuyor bende... :P
    boyle istatistik anlattigimi dusunsene... :P

    YanıtlaSil